Gå til innhold

A800 - Har _du_ en? (Samsung)

Anbefalte innlegg

Har fått tak i en brukt Samsung SGH-A800, som jeg kjøpte delvis defekt fra eBay (£12).

Heldigvis var det bare å skruv av lokket, og sette display ledningen på plass igjen.

Har også fått tak i et erstatnings cover (I glossy white :-) - £5 inkl porto ) og en liten ny antenne (3 mm høy £3.5 inkl porto) I utgangspunktet er dette en liten og lekker telefon, som jeg håper jeg skal kunne restaurer til sine gamle dagers glans.

Tenkte derfor etterhvert (når jeg får meg en minnekort leser i slutten av uken) å legge ut bilder av denne restaurerings prosessen, hvis noen skulle ha interesse av det :-)

Jeg lurer samtidig på om noen der ut er i besittelse av den Norske firmwaren, eller eventuelt eier en A800 - slik at jeg kunne få låne, eventuelt sende kabel og få den norsk firmwaren til denne. Har etter utallige timer på google ikke klart å oppdrive den, har derimot både kinesisk, gresk og russisk, i tilleg til britisk firmware.

Selvfølgelig vil jeg gjerne gi en påskjønning hvis noen klarer å skaffe denne firmwaren.

Har snakket med GSMteknikk, som skal ha 399++ for dette.. Ironisk nok skal en lokal reperasjonsbutikk her i Bergen ha bare 350.

Er ikke GSM teknikks priser ganske ekstreme?

Har selv flashet samsung s105 og simens sl55 til norsk T9, til en pris av kabel og internett.

Noen der ute som har utført slike makeovers på mobilene sine?

Har noen et par tips til meg :-)

Keep it funky!

Kjartan ([email protected]) (i Bergen)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...