colakork Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Hoi! har bestilt nye vifter (3 faktisk) til kabinettet mitt. MIST 120x120mm 19->dB, og 2 av denne MIST 80x80mm 13->dB, +dette fanadaptere her. det jeg egentlig lurte på, var om det var feil av meg å bestille fanadapter og 120x120mm grunnet dødsone under vifta... har det noe å si i det hele tatt, når åpningen ut er 80x80mm?? (støv- og emifilter kommer seinere, derfor svart fanadapter..) MvH Daniel Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 det jeg egentlig lurte på, var om det var feil av meg å bestille fanadapter og 120x120mm grunnet dødsone under vifta... har det noe å si i det hele tatt, når åpningen ut er 80x80mm?? Hæ? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Du bruker jo hele vifta når du pumper luft gjennom den plastgreia der så dødsone har ikke noe å si nei. Men kan hende 120mm bråker litt pga større motstand men det kan ikke være mye Lenke til kommentar
colakork Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 hele grunnen var at den skal kjøre på et minimum i fronten og toppen (skal kjøpe meg en til...) for å pumpe ut MYE luft, i forhold til 80x80mm, på et minimalt støynivå... 19dB er vel ikke høyt vel?? eller mere mellom 19-25db kanskje, etter hvert som jeg får meg Aerogate III..(!!) forresten, har også bestilt kabelstrømper, og så vidt jeg har skjønt det... hvis jeg får det ryddig der inne, blir det mindre luftmotstand inne da, ikke sant? varene skulle komme først om to dager eller til mandag da... men gleder meg som en unge allikevel... :!: MvH Daniel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå