White Fox Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) Hei alle sammen.. Jeg sliter litt her jeg sitter å skriver på den utdaterte pc'en. Jeg gjorde en stor feil med partition magic og fikk ikke kommet inn i windows. jeg valgte å formatere disken som ble skadet med partition magic. Etter formateringen fungerer alt(nesten alt) bra igjen. Jeg har bare ett stort problem. Når jeg går inn på nettverkstilkoblinger så er det ikke noen trådløs nettverkstilkobling. Og når jeg går inn på enhetsbehandling så står ikke det trådløse kortet oppført. Før formateringen fungerte trådløs nettverkstilkobling perfekt. Hva har skjedd? Kan kortet ha gått føyken når jeg prøvde å partisjonere den ene disken med PM? Er ikke det veldig rart? Noen forslag. Alle forslag mottas med stor takk. Endret 8. desember 2004 av White Fox Lenke til kommentar
Tofustew Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Ingen mystiske devicer markert med et stort gult ?-ikon i Device Manager heller? Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) Ingen mystiske devicer markert med et stort gult ?-ikon i Device Manager heller? Jo.. det er det. Hva betyr det? Edit: Tror det er seks stykker eller no jeg. Tenkte på atd e ikke hadde værtd er før formateringen, men vet ikke hva jeg kan gjøre med det? Det betyr vel ikke ad e er ødelagt? Endret 8. desember 2004 av White Fox Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Det betyr at du må installere drivere til de komponentene. Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 Det betyr at du må installere drivere til de komponentene. Ok.. men hvor finner jeg disse driverne? Lenke til kommentar
John_^ Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Enten på eventuelle cd'er som fulgte med komponentene du kjøpte, eller på nett-sidene til produsenten. Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 Enten på eventuelle cd'er som fulgte med komponentene du kjøpte, eller på nett-sidene til produsenten. ok.. tar med den bærbare opp og kobler til med kabel. Så får vi se hvordan det går. Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Mulig dette er et dumt sprørsmål, men har du instalert chipsett drivere? Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 Mulig dette er et dumt sprørsmål, men har du instalert chipsett drivere? Eh.. har ikke innstallert noen ting etter formateringen jeg. Når jeg prøver å oppdatere driverene til ? komponentene over internett får jeg bare opp en melding. se vedlagt dokument. Er noen av de komponentene et nettverkskort? Trenger jeg de chipsett driverene? Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Hvis du ikke har instalert chipsett (hovedkort) drivere så fungerer nok ikke nettverkskortet ditt. (Hvis det sitter på hovedkortet ditt da) Men hvordan pc har du? Altså ferdig pc, eller bygget selv? Det fulgte sikkert med noen slags cd med drivere med pc. Eller så kan du gå inn på produsenten sin hjemmeside og laste ned driverene du trenger Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 Hvis du ikke har instalert chipsett (hovedkort) drivere så fungerer nok ikke nettverkskortet ditt. (Hvis det sitter på hovedkortet ditt da)Men hvordan pc har du? Altså ferdig pc, eller bygget selv? Det fulgte sikkert med noen slags cd med drivere med pc. Eller så kan du gå inn på produsenten sin hjemmeside og laste ned driverene du trenger Bærbar fujitsu siemens.(se bedre beskrivelse i profilen) nei det fulgte ikke med noen spesielle driver cd'er og alt fungerte jo førstse gang. Men er noen av ? komponentene på skjermbildet et nettverkskort? Og jeg vet jo ike hvor jeg f.e.k.s finner drivere til nettverkskontoller. Se skjermbilde. Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Nettverkskontoller er nettverkskortet ja, men tror ikke det er mulig å laste ned å legge inn drivere til bare den enheten. Tror du må laste ned en driverpakke til pc din. Dette finner du sikkert på hjemmesiden til fujitsu siemens. Vil bare si ifra at jeg er meget usikker når det gjelder bærbar, men det er ihvertfall sånn det fungerer på stasjonære pc'er. Lenke til kommentar
4Wheel Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Du må inn på enhetsbehandling og trykk på det gule spørsmål tegnet der det står nettkontroll eller noe sånt. Så må du ha cd med driveren, og installere den der i fra. Da skal du finne det Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Da er det bare å begynne å mase på Fujitsu-Siemens (FS) for at man skal kunne få en driver-CD. Forkastelig hvis ikke FS legger ved en driver-CD med en laptop. Lenke til kommentar
John_^ Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Fujitsu Siemens Support Gå inn på denne siden, tast inn produkt nummer eller liknende og last ned driverene du trenger. Jeg prøvde å finne D1840 som du har skrevet at du har men fant den ikke. (Ikke riktig nummer?) Du kan også prøve denne siden for å finne software og drivere til din pc. Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) Ok.. jeg syntes dett er veldig rart. Når jeg går inn på lyd i kontrollpanel står det at jeg ikke har noen lydenhet? innstallerer man ikke de riktige driverne når man formaterer med windows cd'en som fulgte med? Trodde den skulle få alt til å funke jeg. Skal jeg prøve å formatere en gang til eller er det totalt bortkastet? Edit: skrev samtidig som deg john. Det er 1840. Nummeret er riktig det Endret 8. desember 2004 av White Fox Lenke til kommentar
4Wheel Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Har du ikke fått med cder med drivere på Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 Har du ikke fått med cder med drivere på Nei. Bare den windows formatering cd'en Lenke til kommentar
denon84 Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Her ligger chipset drivere til AMILO D 1840 : http://support.fujitsu-siemens.de/DriverCD...Liste_AMILO.htm Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 Her ligger chipset drivere til AMILO D 1840 : http://support.fujitsu-siemens.de/DriverCD...Liste_AMILO.htm Takk Da ordner det seg nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå