Gå til innhold

hvordan vet man om bindingstid er over?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Foresten, hvis jeg oppretter et nytt chess abbo og velger å beholde djuice nummeret mitt; vil mitt djuice abbo automatisk bli kanselert da eller må jeg gjøre dette i tillegg? hva er enkleste (og billigste) fremgangsmåte for å bytte leverandør egentlig?

 

bindingstiden min går ut i romjula og jeg vil ha chess easy istedenfor djuice ettersom jeg nesten aldri bruker mobilen.

Endret av invictus
Lenke til kommentar

dersom bindingstiden er gått ut vil det gå helt "automatisk".. hvis du fremdeles har bindingstid vil du få et gebyr som pleier å ligge på 1000-1500 kr dersom du sier opp abbonnementet.

 

Det du gjør er å bestille et nytt abb hos en ny operatør, og gir dem tillatelse til å si opp abbonnementet som du har i dag. De fleste operatører tar en hundrings for det (i allefall chess).

Du behøver altså ikke å si opp abbonnementet ditt i tillegg til at du bestiller nytt.

Det hele er veldig enkelt, men det blir ikke alltid så billig.. til chess vil det koste deg 100 spenn i porteringsgebyr, i tillegg til 199 kr i innmeldingsavgift. Hvis du ikke porterer nummeret sparer du den hundrelappen..

 

siden bindingstiden går ut i romjulen ville jeg ventet i en uke eller to til, og så bestillt nytt abonnement. Da går det 2-3 uker før du vil få portert nummeret. Sørg for at det ikke skjer før bindingstiden går ut, for da må du som jeg sa ut med gjerne 1000 spenn til :(

Endret av Musty
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...