Neo_mandal Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 når jeg skal se en liten video snutt på. f.eks. 10mb eller 1gb for den saks skyld så blir nedre halvdel av bildet/filmen helt skurrete.. meget rart da jeg ikke har sett dette tidligere.. maskinen er akkurat formatert og nyeste windows media player er brukt til avspillingen. Noen som har noen ideer? maskinen er en dell inspiron 7500. med win2k alt fungerte med win98.... Noen som kan hjelpe?? Lenke til kommentar
Neo_mandal Skrevet 2. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2002 er vel noen som har tips? må få lagt til mat jeg ikke har installert annet enn selve systemet.. win2000 har ikke lagt inn skjermkort drivere ettersom det sikkert er plug.n play Lenke til kommentar
vegge Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Er det snakk om divx? Har du installert divx-codec? F.eks. divx5 pro. Hadde et lignende problem tidligere, men ny codec fikset alt... Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Det er mulig du har installert en eldre versjon av DivX enn den som er brukt til å encode filmen, da vil ikke spilleren klare å decode filmen skikkelig. Et eksempel på denne feilen jeg har sett er at bildet er opp ned. Lenke til kommentar
DDuck Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 NimoCodecPack 5.0Build 7 Kan være løsningen for deg. http://www.doom9.org Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå