heia_lie Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Jeg vurderer å selge mitt aldrene Nikon Coolpix 2500, og bare lurer på hva dere ville tatt for noe sånt? 1000 kr? Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Er du spinnvill? Jeg betalt 1000 kroner for mitt, for snart et og halvt år siden. Spørsmålet er ikke hva du kan ta, men hva noen er villige til å gi. Og det tviler jeg på er mer enn 500 kroner. Lenke til kommentar
heia_lie Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 hva slags kjøpte du? Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Regner med han kjøpte samme som det du skal selge... Virker slik. Ville beholdt det jeg, ikke mye vits å selge slikt noe. Greit å ha et ekstra kamera liggende vel? Lenke til kommentar
heia_lie Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 egentlig enig..... det er overaskende godt selv idag, tror nesten det er bedre enn nye kameraer til 1-2000 kr..... hvis jeg får presset det opp til 1000 kr så kanskje men du har rett i at det kan være greit med et ekstra kamera som man ikke trenger være redd for osv... Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 hva slags kjøpte du? Samme som deg. Et Nikon Coolpix 2500. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå