CB87-Bergen Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Hei. Nå nærmer julen seg, og selv om jeg er en hardbarket pc-nerd Så er ingenting som å fyre på noen julesanger, og lene seg tilbake med HL2, NFSU:2 eller Doom 3 med varm te og julesanger i bakgrunnen... I denne anledningen, lurte jeg på, hvilke julesanger kan DU? Så får vi alle noen sanger vi kan laste ned Jeg vet ikke om så mange, så håpte noen andre kunne gi meg en del alternativer. Jeg vet egentlig bare om: Wham - Last Christmas Og julesang eller ei, Michael Jackson - We are the world er alltid hyggelig å høre Min liste er ikke noe å skryte av, men hvor mange klarer dere å finne frem? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 årest julesang: genial Lenke til kommentar
chris Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 -Frank Sinatra - Jingel Bell -Coca cola Christmas sangen Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Kan julesanger ha noe med musikk å gjøre ? Men hva fant jeg her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg