Gå til innhold

World of Warcraft.. Diskusjonstråd.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er mulig å bytte.. men  det koster penger.. mer penger hvis du skal ha med itemsa og..

Øh...hvis du snakker om WoW...hvor har du det i fra? Alt jeg har lest om dette peker mot at det ikke er eller vil bli mulig å flytte karakterer mellom realms.

Hvis du snakket om AO får du ha meg unnskyldt :)

Endret av dirkblitz
Lenke til kommentar

Gjør om dette til en tråd der man kan diskutere raser, klasser, talenter, professions osv.. Kan også diskutere yndlingsplass i WoW her.. Min favoritt er forresten Ogrimmar.. Vakker by, med fin musikk som passer til de overveldende store husene og valleys som finnes der inne :love:

Endret av Smeagoldfish
Lenke til kommentar
Gjør om dette til en tråd der man kan diskutere raser, klasser, talenter, professions osv.. Kan også diskutere yndlingsplass i WoW her.. Min favoritt er forresten Ogrimmar.. Vakker by, med fin musikk som passer til de overveldende store husene og valleys som finnes der inne :love:

Så du gjør dette om til ein slags WoW-chat? Der alt som kan relaterast til WoW på ein eller anna måte kan diskuterast? Veit ikkje heilt ka moddisane seier om det.. men det er jo ikkje opp til meg..

Når det kjem til favoritt-plass, så har eg ikkje vert nok rundt til å uttale meg skikkelig.. Men den plassen er har vert som eg har likt best, er nok Stormwind, eller Iron-Forge.. (er litt usikker..):p

Lenke til kommentar

Greit nok det her, synes jeg. En tråd om WoW løst og fast :)

Jeg syntes det er ganske mongo at det koster penger for å overfore en character til en annen server... Hvorfor koster det penger?
Det har aldri jeg heller skjønt. Jeg skal vedde for at det bare er noe som "copy f:\Storwind\charactername.chr f:\Teldrassil\".

Det er sikkert ikke så komplisert engang. De har sikkert egen greie for det hvor de bare høyreklikker charactern din og velger "Move to > server".

Det er selvfølgelig en måte å tjene penger på, men tenk skulle alle byttet på hele tiden, da hadde det sikkert vært litt slit for dem.

Selv skulle jeg likt å teste PvP server, men jeg gidder ikke ta en sjans på at jeg finner ut at jeg ikke liker det etter å ha brukt x antall timer på level og utstyr, og så koster det RL penger å bytte server!

Det er PvP soner uansett er det ikke? Og man kan tilogmed skru på /pvp ellerno for 5 min?

Lenke til kommentar

Se for dere at 300 powergamere bestemmer seg for å lage en elite guild. Alle sammen samler seg på en server, knuser alt som er av mostand og beveger seg så videre til neste server. Ikke så veldig gøy akkurat...

Til de som er redde for å spille PvP; test det i betaen vel!

Lenke til kommentar
Se for dere at 300 powergamere bestemmer seg for å lage en elite guild. Alle sammen samler seg på en server, knuser alt som er av mostand og beveger seg så videre til neste server. Ikke så veldig gøy akkurat...

Nevnte det tidligere i posten tror jeg..

Lenke til kommentar

Joda.. det er sannt det.. Men betaen vil sannsynligvis ikkje vare så lenge, og det er ikkje sikkert at det er så mange som greier å komme seg opp i level 20-30 i løpet av den tida.. Er vell først når ein er i såpass høg level at det byrjar å bety noko om ein spelar PvP eller PvE.. Pga at ein sannsynlegvis ikkje vil bevege seg ut på områder der horde og alliance møtes, før ein er såpass høg level..

edit: skriveleif..

Endret av zero_time
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...