Gå til innhold

World of Warcraft.. Diskusjonstråd.


Anbefalte innlegg

PvP vs PvE.. En diskusjon som kommer til å pågå så lenge WoW er populært.. Det er jo selvfølgelig realistisk å bli angrepet av en human når du er orc osv.. Men det kan jo ikke være så gøy å bli møtt av en skur piler når du tar en zeppelin :no: PvE er for de som liker å gå på adventuring og gjøre quests uten å frykte backstabbing fra fiender som gjemmer seg :p Det blir jo bare tull å komme med argumenter som "PvP er best" uten å begrunne svaret sitt, noe som veldig få faktisk gjør.. Tenk dere at dere er midt oppi et quest som har tatt dere flere timer, også kommer et fiendlig guild og meier dere ned :mad: Men dette er det jo selvfølgelig spillerne som kan velge selv, så den situasjonen var ment som en tankevekker til alle PvP-fansa som skriker å hyler at PvP er det beste..

 

Kom gjerne med argumenter for eller mot PvP eller PvE, men regelen er at alle må begrunne svaret sitt..

 

edit: Tråden er nå blitt en diskusjonstråd for allt innenfor World of Warcraft; landskap, byer, klasser, raser, creeps osv..

Endret av Smeagoldfish
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg trur at eg kjem til å spille PvE, pga. at det er litt greit å få vere fred når ein ønskjer å gjere quests osv.. Det er nok ok å spille PvP også, men det kan fort bli forferdelig irriterande, dersom du blir meina ned gang på gang menst du holder på med eit quest.. Er litt greit å kunne velge sjølv korleis du ønskjer å ha det.. Derfor er PvE min favoritt. Slik at eg kan "fighte" med andre spelarar når eg ønskjer dette, og vere i fred når eg helst vil vere det..

 

Om man bare kunne overføre characters til andre servere  Da slapp man å starte på nytt hvis man fikk lyst til å spille ren PvP..

 

Det hadde kanskje vert litt greit for oss spelarar, men det hadde nok blitt alt for teknisk vanskeleg for Blizzard. F.eks dersom eit par hundre spelarar plutseleg bestemmer seg for å bytte server.. Eg er eigentleg ganske fornøyd med systemet slik som det er no..

Lenke til kommentar
Om man bare kunne overføre characters til andre servere  Da slapp man å starte på nytt hvis man fikk lyst til å spille ren PvP..

 

Det hadde kanskje vert litt greit for oss spelarar, men det hadde nok blitt alt for teknisk vanskeleg for Blizzard. F.eks dersom eit par hundre spelarar plutseleg bestemmer seg for å bytte server.. Eg er eigentleg ganske fornøyd med systemet slik som det er no..

Jeg er enig.. Det er synd hvis 200 spillere plutselig bytter server for å "terrorisere" den serveren, og så gå over til neste server..

Lenke til kommentar
Det er mulig å bytte.. men det koster penger.. mer penger hvis du skal ha med itemsa og..

Ja.. det hadde eg heilt glømt.. Det er igrunn ei ganske god løysing. Folk kan bytte server dersom dei ønskjer det, og dei slepp samtidig at folk flyr frå server til server..

 

Begynner kanskje å bli litt off topic.. men men.. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...