arcen Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) Nettverk kortet blinker ? HYLL!!!!1! ok la meg forklare bedre.. Bak på pcen min Så blinker det ? kortet ødelagt eller kan det være noe annet?!? :!: Endret 8. desember 2004 av arcen Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Med andre ord: nettverket fungerer ikke? Lenke til kommentar
Jungel Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Eh, ja, og problemet er...? Forøvrig det tåpeligste topicet jeg har sett på aldri så lenge Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Du må komme med noe bedre enn dette når du skal beskrive et problem, ellers blir bare tråden stengt. Lenke til kommentar
*Tronaldo* Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Rapportert. Enkelt og greit. *Tronaldo* Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Lørningen finner du her Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Nettverk kortet blinker ? HYLL!!!!1! ok la meg forklare bedre.. Bak på pcen min Så blinker det ? kortet ødelagt eller kan det være noe annet?!? :!: nettverkskortet blinker vaneligvis når netteverket blir brukt..... Lenke til kommentar
Kristoffer(x1co) Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 men uansett , for å svare.... Det skal da blinke? Det viser bare at det er trafikk det:) Grønt lys = 100mbit Oransje lys = 10mbit Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Lite beskrivende emnetittel, samt brudd på tre-ords-regelen. Resten av innlegget stiller jeg meg også skeptisk til, men det får gå for denne gang. Kort oppsummert, nettverkskort blinker når det er trafikk. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg