mantra17 Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Et meget stilrent kabinett, som blir med i utvalget som skal vurderes til min neste PC til våren. Men liker ikke vindu. Satser på at det kommer uten vindu også. Hadde det hatt PSU hadde jeg ikke en gang vurdert det. Levicom eller Enermax er mitt valg. Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Et meget stilrent kabinett, som blir med i utvalget som skal vurderes til min neste PC til våren. Men liker ikke vindu. Satser på at det kommer uten vindu også. Hadde det hatt PSU hadde jeg ikke en gang vurdert det. Levicom eller Enermax er mitt valg. Jeg har også lyst på et uten vindu. For det første synes jeg det ser teit ut, for det andre tar det seg ikke veldig bra ut når jeg klistrer støydempingsmattene mine over det Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Er dette ut for salg? Noen nettbutikker som har det i tilfelle? Trenger nytt kabbis Lenke til kommentar
Wildthing Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Er viftene et så stort proble? Er vel bare å legge inn en strømregulator i mellom,eller? Ellers så var det et veldig flott kabbis,som jeg blir å vurdere Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Hadde det hatt PSU hadde jeg ikke en gang vurdert det. Ja, mangel på PSU er bare ett pluss, de som følger med andre kabinettet er ofte av drittkvalitet (bl. a. Q-tec), eller ofte for små (300W). * Det mangler PSUDet er bare en fordel for meg, da kan du velge å vrake i det som finnes thumbup.gif Nja.. Den prisen MED PSU er da bedre enn samme pris UTEN. Du kan jo bytte ut PSU'en om du vil, (De er jo standard ATX-størrelse). En dårlig PSU kan brukes til så mangt, f.eks som ekstra PSU i samme kabinettet eller til å drive en eldre PC, eller til å drive ikke PC-ting som peltierelementer, disker i lagringsserveren din, selges for en hundrings eller andre ting. Det å ikke vurdere kabinettet fordi det HAR PSU er bare dumt. Lenke til kommentar
Kimme Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Er det ikke veldig likt Mercury Miditower fra netconnection ?? Ja, den var meget lik. Eneste forskjellen jeg så på ditt kabinett, er at det ikke var noen informasjon om hvilket materiale kabinettet består av, og at det var billigere og en viktig ting som jeg ser av diskusjonen her er at den mangler et vindu på siden. Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Jeg undres på hvem som laget design på skoesken..... Lenke til kommentar
Hausser Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 (endret) Er det noen som vet om det kommer uten plexiglass? Vil ikke kaste bort penger på lys osv.... Endret 10. desember 2004 av Hausser Lenke til kommentar
RBW Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 Er det ikke veldig likt Mercury Miditower fra netconnection ?? Designet kan minne noe om Mercury ja. Kabinettet fra Mercury er et par hakk mindre. Kvalitetsfølelsen til Chenbro Gaming Bomb II er også mye bedre. Strengt tatt er det vel også slik at både Mercury og GB2 minner om G5'en. Lenke til kommentar
RBW Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 Er det noen som vet om det kommer uten plexiglass?Vil ikke kaste bort penger på lys osv.... På Chenbros hjemmesider står det at døren med vindu er en tilleggsopsjon. Så den bør vel være mulig å finne som en versjon uten vindu. Lenke til kommentar
enl Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Veldig fint, men litt kjedelig at kabinettet slipper ut en del støy. Gjør ingen ting at de hermer litt etter Apple når det gjelder design Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 likte det med 2 stk. 12 cm vifter Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 jeg syns det manglet noe i denne testen. Bla. ingen bilder om hvordan den "lure" måten å skjule kablene på. Eller hvordan hardiskene kunne plasseres på forskjellige måter. Og når det kommer til termiske egenskaper, så kunne det jo ha vært lurt å hatt en tabell over hvordan de andre kabinettete er i forhold. Rett og slett en alt for lite grundig test.. Lenke til kommentar
flopflop Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Dumt det ikke finnes i prisguiden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå