Gå til innhold

TEST: Chenbro Gaming Bomb II

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Et meget stilrent kabinett, som blir med i utvalget som skal vurderes til min neste PC til våren. Men liker ikke vindu. Satser på at det kommer uten vindu også.

Hadde det hatt PSU hadde jeg ikke en gang vurdert det. :no: Levicom eller Enermax er mitt valg.

Jeg har også lyst på et uten vindu. For det første synes jeg det ser teit ut, for det andre tar det seg ikke veldig bra ut når jeg klistrer støydempingsmattene mine over det :)

Lenke til kommentar
Hadde det hatt PSU hadde jeg ikke en gang vurdert det. :no:

Ja, mangel på PSU er bare ett pluss, de som følger med andre kabinettet er ofte av drittkvalitet (bl. a. Q-tec), eller ofte for små (300W).
* Det mangler PSU
Det er bare en fordel for meg, da kan du velge å vrake i det som finnes thumbup.gif

Nja.. Den prisen MED PSU er da bedre enn samme pris UTEN. Du kan jo bytte ut PSU'en om du vil, (De er jo standard ATX-størrelse). En dårlig PSU kan brukes til så mangt, f.eks som ekstra PSU i samme kabinettet eller til å drive en eldre PC, eller til å drive ikke PC-ting som peltierelementer, disker i lagringsserveren din, selges for en hundrings eller andre ting. Det å ikke vurdere kabinettet fordi det HAR PSU er bare dumt.

Lenke til kommentar
Er det noen som vet om det kommer uten plexiglass?

Vil ikke kaste bort penger på lys osv....

På Chenbros hjemmesider står det at døren med vindu er en tilleggsopsjon. Så den bør vel være mulig å finne som en versjon uten vindu.

Lenke til kommentar

jeg syns det manglet noe i denne testen.

Bla. ingen bilder om hvordan den "lure" måten å skjule kablene på. Eller hvordan hardiskene kunne plasseres på forskjellige måter.

Og når det kommer til termiske egenskaper, så kunne det jo ha vært lurt å hatt en tabell over hvordan de andre kabinettete er i forhold.

Rett og slett en alt for lite grundig test.. :thumbdown:

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...