RBW Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 TEST: Chenbro Gaming Bomb II Gaming Bomb II er et splitter nytt kabinett fra Chenbro. Til tross for navnet er det ikke mye som minner om det gamle Gaming Bomb. Er det bedre enn forgjengeren? Les artikkelen her Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Det så faktisk utrolig bra ut. Lenke til kommentar
Leroy Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Så veldig bra ut. Skal bytte ut kabinettet mitt snart, og tror jeg har funnet erstatningen Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Det var et utrolig lekkert kabinett. Meget mulig det kan bli et slikt et etterhvert når serveren min får lyst på mitt nåværende Big-tower kabbis... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Så slett ikke dumt ut det der nei Lenke til kommentar
Equiox Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Usj.. dette falt ikke i smak hos meg. Lenke til kommentar
kenthaman Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Den er ganske lik G5 ja , men det er ikke noe galt med det! Tvert imot Lenke til kommentar
phax Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 oi... tror jammen meg chenbro har fått seg en ny designer i stallen! Lenke til kommentar
Kimme Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Et Meget bra kabinett ser det ut til. Tro om ikke Chenbro tar den gamle versjon i innbytte? Slik at man får en versjon 2 mot at man sender inn sin versjon 1? Det hadde vært kuult det. Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Er det ikke veldig likt Mercury Miditower fra netconnection ?? Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Ah, detta så da meget fristende ut! Stilig, og fine termiske egenskaper. Bare noen stillegående vifter som skal til, så kan systemet mitt bli ganske så stille inni der! Noen som har aning om hva prisen kommer på? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Så forsåvidt bra ut, litt mer designet for å ta med seg enn mitt behov. Litt for få kabinetter i massivt stål, som er billige, om dagen synes jeg. Trenger en stille diger klump. AtW Lenke til kommentar
morgus Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Mitt neste kabbis Et bra kabbinett ser det ut som... Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) Kjøre viftene på 5/7 volt og drev med sølv front eller deksler som mather...så frister dette. Det burde dog vært unødig å fikse selv all den tid det burde være fiks ferdig fra fabrikk på et kabinett i prisklassen dette ser ut til å havne i. EDIT: Det har vindu, noe jeg ikke liker Ikke jeg heller... Endret 8. desember 2004 av Muffinman Lenke til kommentar
Dafe Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 9,2 cm vifte i toppen? hvorfor ikke 12 cm her også? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Hærlig design. (Jepp G5 er pen) Jeg er likevel ikke så imponert at jeg kommer til å kjøpe dette: * Det mangler PSU * Det har vindu, noe jeg ikke liker * Det er alt for dyrt for meg * Ikke helt gjennomført med tanke på farge på CD-rom deksler Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 er begynt å komme litt for mange sliker kabinetter nå, men ingenting i gale med designen på dette Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Hærlig design. (Jepp G5 er pen) Jeg er likevel ikke så imponert at jeg kommer til å kjøpe dette: * Det mangler PSU * Det har vindu, noe jeg ikke liker * Det er alt for dyrt for meg * Ikke helt gjennomført med tanke på farge på CD-rom deksler Det er bare en fordel for meg, da kan du velge å vrake i det som finnes Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Ja, mangel på PSU er bare ett pluss, de som følger med andre kabinettet er ofte av drittkvalitet (bl. a. Q-tec), eller ofte for små (300W). Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Vakkert!!! skal eg so ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå