kdsalte Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Hei, Finnes det en mp3-spiller som jeg kan koble mitt digitale kamera til evt stappe sd-kortet inni å overføre filene. Poenget er ikke at jeg ønsker å ha noe se bildene på. Det har jeg jo kameraet til. Men hadde vært veldig greit når en er ute på tur, å kunne fått tømt kortet over på noe, når en ikke har bærbar pc med seg. Kan en koble et kamera til IPod? mvh Knut Lenke til kommentar
lodott Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Archos Gmini 400. Den støtter i allefall endel kort som standard, men vet at man kan få kjøpt en liten greie som gjør at den støtter de fleste. Tror ikke den er stor/dyr. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) Hei, Finnes det en mp3-spiller som jeg kan koble mitt digitale kamera til evt stappe sd-kortet inni å overføre filene. Poenget er ikke at jeg ønsker å ha noe se bildene på. Det har jeg jo kameraet til. Men hadde vært veldig greit når en er ute på tur, å kunne fått tømt kortet over på noe, når en ikke har bærbar pc med seg. Kan en koble et kamera til IPod? Men du kan jo som det står på Denne siden "Oppbevar digitale bilder (krever tilleggsutstyr)" Det er eg ikkje sikker på om du kan koble kameraet til ipoden. Her er også litt Info Endret 8. desember 2004 av zefler Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Hei, Finnes det en mp3-spiller som jeg kan koble mitt digitale kamera til evt stappe sd-kortet inni å overføre filene. Der fann eg ein: Asono Elio Ja de finnes ein mp3 spelar der du kan overføre bilder fra kameraet direkte til mp3 spelaren. Link Så viss Asono Elio kan dette, er det sikkert også fleire mp3 spelarar som har samme funksjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå