Gå til innhold

Spøkelse Skrift Etter I Fonten ?

gamerman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kutt ut caps lock...

Det lønner seg som regel å komme med så mye bakgrunnsinfo som mulig om man vil ha et godt svar. Noen spørsmål som umiddelbart dukker opp hos meg er:

Hva slags skjerm har du, hvilket skjermkort, og opptrer fenomenet kun på nettsider? Er det spesiellle fargekombinasjoner, eller uavhengig av bakgrunns- og skrift-farge?

Lenke til kommentar

Slå av maskinen, og plugg ut kabelen. Hvis du har noe isopropanol eller lignende kan du prøve å rense kontaktene med en Q-tip og isopropanol.

Plugg så forsiktig og ordentelig kabelen inn igjen, og skru til skikkelig.

Se om det hjelper(kan hjelpe bare å ta ut kabelen og sette den ordentelig på plass igjen).

Hvis det ikke hjelper, kan du prøve å legge skjermkabelen litt annerledes, så den ikke ligger inntil strømkabler etc.

Hvis ikke det hjelper, kan du prøve å kjøre Degauss(som ligger et sted inne i skjerm menyen).

Hvis ikke det hjelper, kan du iføre deg kun en rød underbukse og løpe rundt huset mens du roper 'Hubba Hubba Hubba!'

-Da kommer det garantert noen og 'hjelper' deg... ;)

Lenke til kommentar

Hei

Jeg hadde et Ati Radeon x800 Pro kort som var defekt og det er nå sendt tilbake for å så sender de meg et nytt et pågrunn av artifacs. Nå så sitter jeg på et Geforce 2 mx 400 og har fortsatt denne ``spøkelse skyggen`` vedsiden av bokstaver. Det skjer på nettsider , mapper osv . Man kan ikke se det hvis man har hodet 2 meter fra skjermen :p men hvis man ser nøye så er de synlige. Jeg har ikke prøvd dette med å rense med q - tip ennå men skal det senere i dag . Har prøvd degauss men funka ikke.

Har en Eizo FlexScan F930 .I starten da jeg hadde skjermen så merket jeg INGEN ting , men nå så ser jeg det. Skal legge inn xp på nytt når jeg får det nye skjermkortet tilbake og renser da også denne kabelen , legger den også da den i en annen rettning.Hvis ikke det hjelper så tar jeg kontakt med han jeg kjøpte den av ang om han har merket dette :p

Takk For Svar

Endret av gamerman
Lenke til kommentar

Nei :no:

Dette skal jeg gjøre snart : når jeg reinstaller windows , legger inn de nye driverne til ati kortet , renser med isopropanol , lar ledningen ligge riktig og hvis ikke det funker da blir jeg jævli irritert !

Tar det når jeg får tilbake mitt skjermkort

Endret av gamerman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...