gamerman Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Hei Når jeg ser på nettsider altså i det hele tatt på skrift så ser jeg spøkelse/hvit/gjennomsiktig etter fonten lissm , skjønner hva jeg mener ? Hvordan fikse det ? Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 BUMP BUMP OG ATTER EN SAFFFFFFFFFFFTIIIIG BUMP :!: Lenke til kommentar
enden Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Kutt ut caps lock... Det lønner seg som regel å komme med så mye bakgrunnsinfo som mulig om man vil ha et godt svar. Noen spørsmål som umiddelbart dukker opp hos meg er: Hva slags skjerm har du, hvilket skjermkort, og opptrer fenomenet kun på nettsider? Er det spesiellle fargekombinasjoner, eller uavhengig av bakgrunns- og skrift-farge? Lenke til kommentar
John P. Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Slå av maskinen, og plugg ut kabelen. Hvis du har noe isopropanol eller lignende kan du prøve å rense kontaktene med en Q-tip og isopropanol. Plugg så forsiktig og ordentelig kabelen inn igjen, og skru til skikkelig. Se om det hjelper(kan hjelpe bare å ta ut kabelen og sette den ordentelig på plass igjen). Hvis det ikke hjelper, kan du prøve å legge skjermkabelen litt annerledes, så den ikke ligger inntil strømkabler etc. Hvis ikke det hjelper, kan du prøve å kjøre Degauss(som ligger et sted inne i skjerm menyen). Hvis ikke det hjelper, kan du iføre deg kun en rød underbukse og løpe rundt huset mens du roper 'Hubba Hubba Hubba!' -Da kommer det garantert noen og 'hjelper' deg... Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 (endret) Hei Jeg hadde et Ati Radeon x800 Pro kort som var defekt og det er nå sendt tilbake for å så sender de meg et nytt et pågrunn av artifacs. Nå så sitter jeg på et Geforce 2 mx 400 og har fortsatt denne ``spøkelse skyggen`` vedsiden av bokstaver. Det skjer på nettsider , mapper osv . Man kan ikke se det hvis man har hodet 2 meter fra skjermen men hvis man ser nøye så er de synlige. Jeg har ikke prøvd dette med å rense med q - tip ennå men skal det senere i dag . Har prøvd degauss men funka ikke. Har en Eizo FlexScan F930 .I starten da jeg hadde skjermen så merket jeg INGEN ting , men nå så ser jeg det. Skal legge inn xp på nytt når jeg får det nye skjermkortet tilbake og renser da også denne kabelen , legger den også da den i en annen rettning.Hvis ikke det hjelper så tar jeg kontakt med han jeg kjøpte den av ang om han har merket dette Takk For Svar Endret 18. desember 2004 av gamerman Lenke til kommentar
Hindmost Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Funka det med q-tips trikset? Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 18. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2004 (endret) Nei Dette skal jeg gjøre snart : når jeg reinstaller windows , legger inn de nye driverne til ati kortet , renser med isopropanol , lar ledningen ligge riktig og hvis ikke det funker da blir jeg jævli irritert ! Tar det når jeg får tilbake mitt skjermkort Endret 18. desember 2004 av gamerman Lenke til kommentar
John P. Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Kan jo være at skjermen rett og slett begynner å bli 'sliten' da. Kanskje trenger å justeres av en serviceperson. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 18. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2004 Er jævli kjipt dette , skjermen er 3.5 år gammal og jeg kjøpte den brukt. What to do Koster det mye a få fikse denne skjermen hos en service dude ? Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Prøv med en annen skjerm først. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 18. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2004 Skulle ønske jeg hadde den gammle skjermen fortsatt men da får vel en eller annen kompis komme hit da :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå