ahdrage Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) Igår Endret 17. april 2009 av ahdrage Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Heldige deg da. Har ikke manna meg helt opp enda jeg. Hva heter den utkårede? Herr Brun Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) ... Endret 17. april 2009 av ahdrage Lenke til kommentar
Cerb Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Hehehe, turde ikkje eg så hun spurte istedet Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 Hehehe, turde ikkje eg så hun spurte istedet hehe, girlpower Lenke til kommentar
Individual-48 Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 gratulerer, det er ikke vanskelig å spørre - er ikke vanskelig å få et ja (som oftest), det som er d vanskelige (er jo spørs hvor du vil hen) kan være mer tricky Ikke drikk for mye da, så ordner d seg nok Lenke til kommentar
salte aper Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 (endret) jeg ble prins på ballet i 8.klasse har krona enda Endret 17. desember 2004 av salte aper Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 18. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2004 (endret) ... Endret 17. april 2009 av ahdrage Lenke til kommentar
Cs-mannen Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Juleballet var greitt nok det. Men det kan egentlig vere det samme når jenta liker en annen fyr Auch! Den er lei... Lenke til kommentar
hylo Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Huff, dere styrer med juleball, her styrer vi med nyttårsball, og jeg ble spurt å svarte ja. Men jeg glemte at jeg er lydteknikeren på skolen, og må styre lyset og lyden, så da vet ikke jeg lenger hva jeg skal si til ho Lenke til kommentar
PC Gamer Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Du må vel manne deg opp og si at du ikke kan Lenke til kommentar
paroa Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Huff, dere styrer med juleball, her styrer vi med nyttårsball, og jeg ble spurt å svarte ja. Men jeg glemte at jeg er lydteknikeren på skolen, og må styre lyset og lyden, så da vet ikke jeg lenger hva jeg skal si til ho hvilken skole? er det i akershus? Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Hehehe, turde ikkje eg så hun spurte istedet hehe, girlpower PMS power Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) .. Endret 17. april 2009 av ahdrage Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Nå er hun faktisk ilag med en annen fyr.............Lenge leve hugnaden Går dere på samme skole/trinn, da? Hvis så, hvorfor går hun ikke med sin kjæreste? Og hva sier han om at hun skal gå med deg? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Huff, dere styrer med juleball, her styrer vi med nyttårsball, og jeg ble spurt å svarte ja. Men jeg glemte at jeg er lydteknikeren på skolen, og må styre lyset og lyden, så da vet ikke jeg lenger hva jeg skal si til ho hvilken skole? er det i akershus? Ikke i akershus, men i Østfold! Du må vel manne deg opp og si at du ikke kan Har gjort det. Fikk ett dask i fjeset Lenke til kommentar
eXZire Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Har gjort det. Fikk ett dask i fjeset Hehe.. som gixxerman sa.. litt err.. ja kanskje.. men det stemme rjo her og PMS power Lenke til kommentar
hylo Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Har gjort det. Fikk ett dask i fjeset Hehe.. som gixxerman sa.. litt err.. ja kanskje.. men det stemme rjo her og PMS power Ser meg enig i PMS power. Tihi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå