oldnr7 Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 D-Zeez - Noen ganger MÅ man mase, det hjalp i mitt tilfelle, ellers er det interessant å se hvile svar man får hvis man provoserer bare " littegrann ", utrolig hvilke svar man får. Men takker for svaret ditt, nå kan jeg endelig starte maskinen ( eller pc som enkelte bestemt mener at det heter ) ( til moderator vil jeg bare si at jeg la inn denne tråden for å takke D-Zeez, noe jeg ikke fikk tid til på forrige tråd.........triggerhappy ? ) GOD JUL ! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 ( eller pc som enkelte bestemt mener at det heter ) det gjør jo det! Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Hvorfor gjør du dette? Send han heller en PM da... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 ( til moderator vil jeg bare si at jeg la inn denne tråden for å takke D-Zeez, noe jeg ikke fikk tid til på forrige tråd.........triggerhappy ? ) Når folk ikke klarer å lese retningslinjene og er lite hyggelig mot andre brukere, så klør det litt i stenge-fingeren, ja. Dette er også noe du kunne sendt vedkommende en PM om. Det er begrenset hvor interessant det er for andre å lese at du takker en annen bruker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg