anon12234 Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 hey, pc min har føkka seg ganske bra. hele greia lagger. men heldigvis lagde jeg et gjennoprettingspunkt den 6. . hvis jeg kjører systemgjennopretting vil dette kun endre c: eller alle filene som har blitt flyttet, endret på hele pc? Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 http://msdn.microsoft.com/library/default....stemrestore.asp Her finner du en oversikt over hva som gjenopprettes og hva som ikke blir gjenopprettet (engelsk, dessverre - håper det går bra). Lenke til kommentar
wil Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 eller bare si det rett på Norsk. ja det er bare C: som blir gjenoppretta. hvis du har noe liggende på f. eks D: eller E: eller noe så vil ikke dette bli berørt. Lykke til. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 testa, men da sto det at systemgjennopretting ikke kunne gjennomføres........ må jeg "skru av systemgjennopretting på denne disken" på de diskene jeg ikke vil at skal bli endret? Lenke til kommentar
wil Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 hmmm, normalt skal ikke det være nødvendig. nå husker jeg ikke helt hvordan det var med systemgjenoppretting da jeg for det første ikke sitter med XP for øyeblikket og fordi det er lenge siden jeg holdt på med systemgjenoppretting sist. men for sikkerhetskyld kan du jo prøve. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå