fisken007 Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Hei. Har et problem med alle mine harddisk baserte ting, f.eks kamera, usb sticks, mp3 spillere osv. Ingen av disse kommer opp når jeg plugger dem til usb portene. Mus/tastatur osv funker fett.. Jeg har asus p4p800 mb p4 3ghz prossessor win xp S1 1024 pc4000 ram 2 s-ata disker og 1 IDE disk. r9800pro Dette er svært frustrerendes og har fundert litt på å oppdatere bios til nyeste, men gidder ikke det om det ikke hjelper. NOEN som har samme motherboard som det funker på? Noen som vet hva som kan være løsningen på problemet? Trenger sårt hjelp ettersom jeg har kjøpt en ny mp3 spiller som kommer om 2-3uker Lenke til kommentar
B|2bb3r Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Har du USB 2.0 driver installert ? Har du installert driverne til dine diskbaserte enheter ? Lenke til kommentar
fisken007 Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 Ja ja Har sp1 installert! Lenke til kommentar
loddebolten Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 USB 2.0 eneblet i bios....? Lenke til kommentar
fisken007 Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 Skal sjekke 2sek! Lenke til kommentar
loddebolten Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 kan nevne at jeg har et asus a7n8x deluxe og SP.2 innstalert.....plugger i hva som helst uten noe drivermas og alt er rett oppe å går....pussig problem du har der... Lenke til kommentar
Tantor_ Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 sett usb portene i bios til high speed eller.no sånt mener jeg det var Lenke til kommentar
fisken007 Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 USB 2.0 enablet USB 2.0 high speed Usb legacy et eller annet [AUTO] USB mass storage etc , der sto det at ingenting var koblet til noe som er sant da. Skal prøve å finne en sånn usb stick til å teste med. Lenke til kommentar
fisken007 Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 kan nevne at jeg har et asus a7n8x deluxe og SP.2 innstalert.....plugger i hva som helst uten noe drivermas og alt er rett oppe å går....pussig problem du har der... Ja for mus, tastatur alt sånt fungerer jo. Hadde det vært at usb portene hadde ikke funka liksom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå