Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

WLAN Aksesspunkt som kobler seg til inet selv?

Anbefalte innlegg

Jeg er på utkikk etter ett wlan aksesspunkt som gjør som mye som mulig på egenhand.

Greia er at jeg bor midt i oslo og har tilgang til masse internettforbindelser via wlan nettverk i nærheten, men jeg har pc'en inne på ett lite rom som er veldig skjermet (pga betong vegger) så er dårlig mobildekning der og elendig wlan. Vet noen om ett akksesspunkt som tar site search automatisk og kobler seg til ett åpent nettverk ? De lokale nettverkene er nede en gang i blandt men det finnes alltid ett jeg kan koble meg til... Så hadde vært fint om den bare fant ett ledig ett...

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å jasså gitt... Jeg går utifra at du aldrig gjør noe uhøflig heller? :roll:

For svette linux "entusiaster" med "mye fritid" som absolutt må bry seg om alt:

Skjønner ikke hvorfor det bryr deg, men ja, er 2 naboer som jeg har muntlig tillatelse fra, så lenge jeg ikke driver med noe tung belastning på kveldstid (når de er hjemme). Også er det 1 hotell rett i nærheten som jeg tror jeg får inn. Også er det 1 bensinstasjon og en cafe rett i nærheten som jeg også tror jeg får inn. Regner heller ikke med at disse har noen store problemer med at jeg sender ett par email og surfer litt på deres båndbredde. De deler vel ut med vilje?

For vanlig fornuftige mennesker:

Jeg trenger den til å automatisk velge det beste wlan nettverket i nærheten (hender jeg ikke får inn noen, pga. dårlig signal osv.. :)

Endret av Flipflap
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...