vhguru Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Hei. Min lille "klagesang" er som følger: Jeg "omsetter" noen PC'er i løpet av året, bådet til kjente og ukjente. Har før bestilt det meste hos PS Data, Komplett og Netshop, men tenkte at nå skulle jeg gi databutikken en sjanse siden de har et noe bedre renomé nå enn for 1-2 år siden. La inn bestilling på PC i første halvdel av november, men regnet med å måtte vente litt da skjermen ikke kom på lager før den 23.11. Den 23.11 sjekket jeg status og da var ankomstdato for skjermen endret til 07.12. Jeg ringte da databutikken den 24.11 og ba om en splitt av ordren slik at jeg fikk tilsendt "PC-kassen" mens skjermen fikk stå i rest til 07.12. Hva skjedde så - INGENTING!! PC'en kom aldri og den 08.12 tar jeg på ny kontakt med databutikken for å forhøre meg om status. Nå forteller de meg at de ikke aner når skjermen kommer inn og at jeg må påregne 3 dagers monteringstid(orket ikke å gjøre dette selv denne gangen ) på PC'en. Den blir derfor tidligst sendt fra databutikken fredag den 10.12!! Her har de hatt 2 uker på å montere PC'en etter at ordren ble delt, men har ikke "fått fingeren ut". Situasjonen er nå ca. 1 måned etter at bestilling ble sendt databutikken.com at jeg har avbestilt hele "sulamitten". Hvis databutikken.com leser dette har jeg følgende å si - SKJERP DERE!! Dette er for dårlig!! Hadde de tilbudt meg en bekalgelse eller en kompensasjon for "tort og svie" så hadde jeg nok vært noe mer "tilgivende", men her fikk man ingen av delene. Lenke til kommentar
Martin A Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Det er jul. De har sikkert masse å gjøre Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 det er tjokt av folk som skal ha ting før jul.. jeg derimot, får pakken min nå, to dager før de egentlig skulle sende ut.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå