peders2000 Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) Har et Canon430 ixus og har fra før et sandisk 128mb cf minnekort. Skal ha meg et større minnekort men er usikker på om det er noen store forskjeller på disse to merkene foruten at Kingston er litt rimeligere. Noen som vet om det er store forskjeller? Endret 8. desember 2004 av peders2000 Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 kjøp sandisk, kingston-kortet var møkkatregt, leverte det tilbake med angrefrist på mitt kamera. Når jeg prøvde å filme på høyeste kvalitet hang alltid minnekortet seg etter noen sekunder og jeg fikk error i filmen. tregt til å kopiere mellom pc og kamera var det også og det tok lang tid å lagre bilder... Lenke til kommentar
genesis Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 http://www.robgalbraith.com/bins/multi_pag...p?cid=6007-7303 forskjellig fra kamera til kamera, men ikke store forskjeller. Scandisk var ett klart for min del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå