Tarannon Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 En kamerat av meg (uten internett, derfor spør jeg for ham) fikk et nytt skjermkort i dag. Et Club3d Geforce 6800 med 128mb minne. Etter at han monterte det og prøver å skru på pcen, får han bare svart skjerm og så kommer det en lang pipelyd. Hva kan være feil? Husker dessverre ikke statsene på pcen hans, men kan få de hvis det trengs. Vet bare at han har en AMD XP 3000.. Lenke til kommentar
Yonaz Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 hm... skjer det bare med det skjermkorte? Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Da er det noe som er koblet feil , sjekk om alt står som det skal og les manualen NØYE Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Er ikke sikker om 6800 trenger molex kontakt i det hele tatt men vist. Så Har du/han plugget i Molex strøm kontakten til Skjermkorte hans? Lenke til kommentar
trra Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) Jeg fikk også en pipelyd når jeg satt i det samme skjermkortet og grunnen til det var at jeg ikke hadde kobla til strøm(molex kontakt) på skjermkortet Endret 8. desember 2004 av trra Lenke til kommentar
Tarannon Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 Ja, så enkelt var det. Forrige skjermkortet hans trengte ikke ekstra strøm, så han tenkte ikke på å koble til det på det nye heller.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå