Werable Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Har bestilt en Nokia 6630 fra www.deal.no.(5090,- u/abon) Jeg bruker Chess (Move) som operatør og lurer dermed på om det er noen andre som har testa 6630 med et Chess-simkort? Vet at Chess ikke åpner for sine 3G-tjensester før i mars 2005, men telefonen bør vel funke i GSM nettet for det? Ble litt engstelig med tanke på at jeg kanskje må ha nytt simkort fra Chess, et "3G-simkort", for å få bruke telefonen i det hele tatt! Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 den kommer til å virke. Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Har bestilt en Nokia 6630 fra www.deal.no.(5090,- u/abon) Jeg bruker Chess (Move) som operatør og lurer dermed på om det er noen andre som har testa 6630 med et Chess-simkort? Vet at Chess ikke åpner for sine 3G-tjensester før i mars 2005, men telefonen bør vel funke i GSM nettet for det? Ble litt engstelig med tanke på at jeg kanskje må ha nytt simkort fra Chess, et "3G-simkort", for å få bruke telefonen i det hele tatt! Hei Chess er åpnet så sant du har Telenordekning Lenke til kommentar
Werable Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 den kommer til å virke. Det stemmer! Fikk den i dag... Fantastisk telefon!! Nå skal jeg inn på Zedge.com å laste ned "theme" til den. Var et som het "Winter". Kom i kjempe julestemning av det!! Lenke til kommentar
stily Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Funke virkelig UMTS på Chess-abo? Greit, kan skjønne at GSM-delen funke på Chess, men UMTS får jeg ikke til å stemme... Vet at Chess er i samtaler med Telenor vedr. dette, men kan ikke skjønne at Telenor eller Netcom skal åpne sine 3G-nett for andre mobil-operatører, ihvertfall ikke enda... Lenke til kommentar
Petter'n Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 (endret) Nei, funker ikke, er bare Telenor som tilbyr 3G tjenester. Jeg fikk 6630 for 10 dager siden, kjempetelefon - men du bør absolutt ha telenor abo. for å få fullt utbytte av den... Pettern Endret 14. desember 2004 av Petter'n Lenke til kommentar
tfx Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Det stemmer at Chess har vært i forhandlinger med telenor angående UMTS nettet. Telenor svarte med å si at de ville teste det ut først for sine kunder, for så å gi andre operatører tilgang til det. Jeg snakket med kundeservice hos Chess og de bekreftet at UMTS nettet vil være tilgjengelig for deres kunder 1 mars, 2005. Håper prisene på dette blir overkommelige Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå