Gå til innhold

6630 med Chess-simkort


Anbefalte innlegg

Har bestilt en Nokia 6630 fra www.deal.no.(5090,- u/abon)

 

Jeg bruker Chess (Move) som operatør og lurer dermed på om det er noen andre som har testa 6630 med et Chess-simkort?

 

Vet at Chess ikke åpner for sine 3G-tjensester før i mars 2005, men telefonen bør vel funke i GSM nettet for det? :hmm:

 

Ble litt engstelig med tanke på at jeg kanskje må ha nytt simkort fra Chess, et "3G-simkort", for å få bruke telefonen i det hele tatt! :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har bestilt en Nokia 6630 fra www.deal.no.(5090,- u/abon)

 

Jeg bruker Chess (Move) som operatør og lurer dermed på om det er noen andre som har testa 6630 med et Chess-simkort?

 

Vet at Chess ikke åpner for sine 3G-tjensester før i mars 2005, men telefonen bør vel funke i GSM nettet for det? :hmm:

 

Ble litt engstelig med tanke på at jeg kanskje må ha nytt simkort fra Chess, et "3G-simkort", for å få bruke telefonen i det hele tatt! :cry:

Hei

 

Chess er åpnet så sant du har Telenordekning

Lenke til kommentar

Funke virkelig UMTS på Chess-abo?

Greit, kan skjønne at GSM-delen funke på Chess, men UMTS får jeg ikke til å stemme...

Vet at Chess er i samtaler med Telenor vedr. dette, men kan ikke skjønne at Telenor eller Netcom skal åpne sine 3G-nett for andre mobil-operatører, ihvertfall ikke enda...

Lenke til kommentar

Det stemmer at Chess har vært i forhandlinger med telenor angående UMTS nettet. Telenor svarte med å si at de ville teste det ut først for sine kunder, for så å gi andre operatører tilgang til det.

Jeg snakket med kundeservice hos Chess og de bekreftet at UMTS nettet vil være tilgjengelig for deres kunder 1 mars, 2005.

 

Håper prisene på dette blir overkommelige :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...