Sfinx Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Hvor får jeg tak i dette? Jeg er så lei av den jeg har som bare tar opp 9se. Lastet ned en prøveversjon av Philips camcoder pro på my-symbian.com, tenkte jeg skulle kjøpe hele programmet hvis det funka, men fikk ikke installert programmet på telefonen min,så da er det sikkert ustabilt.. Men hvis det er noen andre program jeg kan bruke så tar jeg imot tips med takk... Sikkert fler enn meg som har dette problemet..? mvh Erik Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Er litt kjipt med bare 10 sek. med film ja. Men hvis du søker litt rundt på nettet så finner du sikkert noe. Dette funker kanskje. Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Her har du to tester av to programmer som kan filme lenger på N6600. Begge er Symbian basert. VideoMSG TIM Eti Camcorder Pro 1.0 Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 ETi Camcorder pro brukte jeg. Det er bra. Sats på den. Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Eirik-H> Stemmer det at det ikke er lyd på ETi Camcorder? Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Nei det stemmer ikke. Det var lyd hos meg ihvertfall Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Hmmm... Rart. På testen jeg postet ovenfor, stod det at programmet ikke ville ta opp lyden mens du filmet... Jaja Lenke til kommentar
mohamedina Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 hvor kan jeg laste det programme ned hen???? Lenke til kommentar
MobiL FreAk : : : Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 hvor kan jeg laste det programme ned hen???? hadde akkurat tenkt å spørre om det samme Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 www.my-symbian.com Let litt der så finner du det Lenke til kommentar
Sfinx Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2004 Jeg har prøvd det programmet nå.. men det ville ikke installeres.. Har prøvd andre program og.. men de vil ikke inn på 6600.. Så jeg har gitt opp Tror ikke det er meningen at jeg skal kunne filme i mer enn 9sek MED lyd... Symbian sucks ... Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Da har du ikke prøvd hardt nok. Jeg fikk det til å virke på kameraten min sin 6600. Det skal funke. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Jeg har ETI camcorder på min 6600, fullversjon riktignok... Den er helt grei, men jeg synes den ikke er max, og avspilleren er heller ikke på topp... (jeg fant en videopptager en gang, som både tok opp og spillte av i fullskjerm, men jeg måtte formatere tlf og programmet forsvant ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå