Artistic.Hipster Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Nok en gang på tide å bli slaktet, har nå prøvd meg på litt "julestemning" ikke mye, men litt iallefall, skal beholde denne etter jul og sikkert. Er den bedre en v1? og v3? Kommer nok ikke til å bruke bakgrunnen som vises i denne fisken, den var bare for å fylle opp med noe midlertidig. Jeg suger som vanlig i fontvalget og er åpen for forslag til menyen. Og forsåvidt resten av siden også Så slakt i vei. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) Hmm, likte flammene og menyen, men hovedfeltet synest jeg var litt "flatt" hvis du skjønner. Men med litt drilling kan det bli bra det der ! Skal siden være så liten foresten ? Endret 8. desember 2004 av Skomaker Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 Hmm, likte flammene og menyen, men hovedfeltet synest jeg var litt "flatt" hvis du skjønner. Men med litt drilling kan det bli bra det der ! Skal siden være så liten foresten ? Takk for kritikk, ja siden skal være så liten som det. Det er all plassen jeg trenger, og det funker utmerket på min foto side Lenke til kommentar
joffar Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 likte ikke helt fargevalget i hovedfeltet. litt vel brunt.. Ellers litt vanskelig å se jule motivet... kanskje mindre flammer med en julesokk hengende foran elns... Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 likte ikke helt fargevalget i hovedfeltet. litt vel brunt.. Ellers litt vanskelig å se jule motivet... kanskje mindre flammer med en julesokk hengende foran elns... Som sagt så skal det bare være _litt_ julestemining, jeg skal bruke dette etter desember også Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 likte ikke helt fargevalget i hovedfeltet. litt vel brunt.. Ellers litt vanskelig å se jule motivet... kanskje mindre flammer med en julesokk hengende foran elns... Som sagt så skal det bare være _litt_ julestemining, jeg skal bruke dette etter desember også Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Siden er alt for liten, om du spør meg... Hvis den skal være så liten bør i hvertfall menyen være 2 hakk større, for her er det umulig å se hva som står (1280x1024) Ellers funker den bra til en foto-side Lenke til kommentar
Cagliostrio Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Syns den flammen rett til høyre for menyen tok litt mye oppmersomhet (Den som ser ut som en 'v'). Tror kansje det hadde blitt bedre om du hadde fjernet den, eller tonet den litt ned? Kansje en litt mer lettlest skrift i menyen også, siden den var så liten. Kunne kansje lagt menyen etter hverandre, i bunnen av (eller toppen) av headern. Sånn, litt synsing fra min side. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 Takk for kritikk skal se om jeg kan fikse på noen av tingene Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 Takk for kritikk skal se om jeg kan fikse på noen av tingene Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Vet ikke helt hva jeg skal si. Alt er bedre enn v1, men stå på v3. Fargekombinasjonen. Den oransjbrune fargen bak innholdet matcher på ingen måte overhodet bakgrunnen. Du har prøvd deg på julestemning? Den brune fargen får ikke meg i julestemning, hvis du skjønner. Typografien. Det er vel tiltenkt at det skal være mulig å lese hva som står i menyen? Det er det ikke pr. dags dato. Beveger vi oss ned til innholdsramma er ting noe bedre, men er nesten til å få klaustrofobi av. Mer padding, takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå