Izor Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) Har nettopp satt opp ny maskin, og hadde tenkt meg internett. Så jeg la in online adsl programmet. Når jeg prøvde å koble opp stod det at "the destination is not reachable" elns, hva er evt. galt? Den eneste connection jeg hadde var noe som het 1634 elns? Når jeg dro ut nettverkskabelen av maskina reagerte den ikke, men mente at det var kontakt. hvordan ordner jeg ny connection(kommer ikke på noe annet navn ) eller hvordan installere nettverkskortet? Endret 8. desember 2004 av Izor Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Hvis det fulgte med drivere til nettverkskortet, putt i cd'en/disketten og installer. Hvis du ikke har drivere som fulgte med, finn ut hvilket nettverkskort du har og last ned drivere fra nettet. Høyreklikk på min datamaskin, egenskaper, maskinvare, enhetsbehandling, se om du finner nettverkskortet der (det er gjerne et gult ikon foran med et utropstegn elns). Høyreklikk, egenskaper, drivere. Installer driver elns. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå