oldnr7 Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 HAR ET HOVEDKORT DER DET STÅR AT SKJERMKORT MED 3,3 VOLT IKKE MÅ BRUKES.... HVA ER VOLTSTYRKEN PÅ MITT GAMLE ASUS V7100 MX2 32MB KORT ? NOEN SOM HVET ??????????? Lenke til kommentar
D-ZeeZ Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Sikkert ikke mer nå enn for 14 minutter siden. Hvis du søker på Google etter f.eks. agp specifications voltage, så tipper jeg at du finner ut av det selv. Har sett linker til slike specs her også, Lenke til kommentar
jornt Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Trykk tasten som det står "Caps Lock" på Lenke til kommentar
enl Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Mener det kortet er AGP 4X, dermed så burde det funke. Du burde ikke skrive mer med caps, hvis du ikke vil ha en eller flere moderatorer på nakken da :!: Lenke til kommentar
oldnr7 Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 Fatter ikke hva folk har imot store bokstaver ? Er det bare fjortiser som driver disse sidene ??????? Ble det for mange ? nå ? Hva med ___________ ble dette feil Lenke til kommentar
enl Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) Fatter ikke hva folk har imot store bokstaver ? Er det bare fjortiser som driver disse sidene ??????? Ble det for mange ? nå ? Hva med ___________ ble dette feil 1. Fordi det er gramatisk feil 2. Når man bruker bare store bokstaver gir man uttrykk for at man roper 3. Er det så vanskelig å følge HW's regler? 4. Det ser stygt ut +mange andre grunner. Klarer du ikke dette, trenger du ikke bruke forumet. Det er frivillig Endret 8. desember 2004 av enl Lenke til kommentar
D-ZeeZ Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Fordi store bokstaver er stygge, og tekst med bare uppercase er mye mindre lettlest enn korrekt formattert tekst. Videre er uppercase "nettsjargong" for å rope. Det blir ikke bedre av at du allerede dessverre fremstår som noe masete ved å stille samme spørsmålet to ganger, ved å starte to nye tråder i samme forum med bare 14 minutters mellomrom. Tror ikke sutringen din bidrar så mye til at folk får lyst til å hjelpe deg heller. No offense. ...Og hvis du ikke kan/vil/klarer å søke selv, så står det du lurer på her: http://en.wikipedia.org/wiki/Accelerated_Graphics_Port Det er bare førstegenerasjons AGP-porter/kort som bruker 3.3V (AGP1x), og dette er fra pentium 2-tiden. Lite sannsynlig at kortet ditt er et slikt, tror jeg. Hva er det for noe? Et GeForce2 MX? Lenke til kommentar
martiol Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Hva med at folk slutter å si voltstyrken også? Det heter spenning(U eller V) og oppgis i Volt(V). Den greia med å kalla spenning for V er jeg også litt lei.. De fleste høyskoler gjør det, jeg synes at U er mye bedre siden det da ikke er det samme som enheten. Kanskje en tråd som forklarer grunnlegende elektro hadde vært på sin plass? hmm. Eller bare enkle begreper kanskje. Lenke til kommentar
oldnr7 Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 Ok Citrix, takker for svaret om agp 4x, så det ikke før nå............ Dessuten var det meningen å rope og det hjalp tydeligvis Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Dessuten var det meningen å rope og det hjalp tydeligvis Utelukkende store bokstaver i både emnetittel og innlegget er ikke tillatt på forumet, så hvis du har lyst på flere stengte tråder, må du endelig fortsette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg