Playmofetish Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Jeg tenker sterkt på å kjøpe meg en Shuttle SN95G5 og en Winchester 3200+ eller 3500+ som julegave til meg selv. Resten av hardware står i profil, så i såfall blir det å selge kabinett/PSU og CPU/hovedkort jeg har fra før av. Så har jeg noen spørsmål rundt dette. - Blir det veldig varmt i en sånn kasse med to harddisker? Anbefales det da å enten ha en ekstern disk eller modde noen kjøleløsning/vifte? - AGP-slotten er plassert helt ytterst i kabinettet. Finnes det noen sidefør eller noe med perforeringer, så det ikke blir helt stekeovn ved skjermkortet? - Vil det i overskuelig fremtid komme en Socket939-barebone med nForce4 eller K8T890, altså PCI-E? Er det isåfall dumt av meg å kjøpe en SN95G5? Alle tips mottas med takk! Lenke til kommentar
phax Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) det blir varmt ja! men det er jo overkommelig, så det går helt fint. men det skader jo ikke og modde inn en vifte til og suge ut litt varmluft. man har jo dette dekselet som har litt bedre ventilering.. men er ikke 100% sikker på om det passer på alle modeller. Endret 8. desember 2004 av phax Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) Takk for svar! Har du en slik selv? Hrmf, 1200 poster i forumet og du har ikke maskinvarespecs i profilen din! Så det kan bli varmt ja, tenkte meg det. Så får jeg bare sjekke om det dekslet passer. Det skulle vel ellers går bra med en Winchester 3200+, 1GB RAM, 6800LE, Nec 3500, en Raptor 36GB og en Seagate 200GB i denne lille boksen? Eventuelt putte Seagaten i et eksternt kabinett? Hva synes dere om det? Selve kassa virker jo dritkul da, ikke noe å si på den! Endret 8. desember 2004 av Playmofetish Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå