Paxor Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Skal på TG05 sammen en del kamerater, men siden vi bli over 5 får vi et problem... Vi vil jo så klart sitte ved hverandre, men det er det jo ikke 100% sikkert at vi får dersom en av oss må bestille for 5 og en annen for resten. Hvordan skal vi gjøre det? Håper på svar som hjelper Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Skal på TG05 sammen en del kamerater, men siden vi bli over 5 får vi et problem... Vi vil jo så klart sitte ved hverandre, men det er det jo ikke 100% sikkert at vi får dersom en av oss må bestille for 5 og en annen for resten. Hvordan skal vi gjøre det? Håper på svar som hjelper såvidt jeg vet har kjøp og reservering ingenting med hverandre å gjøre.. Bortsett fra at du må kjøpe billett før du kan reservere plass da Lenke til kommentar
Hellslayer Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Det er bare for dere alle sammen og velge sammen person som seater. Da vil dere få en person som velger hvor alle skal sitte Lenke til kommentar
Paxor Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 Det er bare for dere alle sammen og velge sammen person som seater.Da vil dere få en person som velger hvor alle skal sitte Jammen da blir det vel ikke noe problem Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Hvis en seater har mange nok a seate får man lov til å velge plass noen dager før de som bare regger 1 og 1 plass... Plassregginga kommer ikke før om leeenge Lenke til kommentar
strike8 Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Hei, jeg lurte på hvor man får kjøpt bilettene? jeg vet det er på Partytickets.net, og jeg har konto der, men det er jo ingen link til DER man BESTILLER kommer dette? må ha svar FORT Lenke til kommentar
piit Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Hei,jeg lurte på hvor man får kjøpt bilettene? jeg vet det er på Partytickets.net, og jeg har konto der, men det er jo ingen link til DER man BESTILLER kommer dette? må ha svar FORT Det kommer ikke før kl. 19.00 når salget starter. Lenke til kommentar
Paxor Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 Hvis en seater har mange nok a seate får man lov til å velge plass noen dager før de som bare regger 1 og 1 plass... Plassregginga kommer ikke før om leeenge Vet du hvor mange det er? *venter i spenning* Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Kommer ikke før klokka 19:00 nei, og du må nok forberede deg på en relativt lang natt med venting! Skal vi se... 2 liter is, cola, popcorn, grandiosa... Jepp, jeg er klar! Lenke til kommentar
piit Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Vet du hvor mange det er? I fjor var det vel de som hadde 50 eller fler som fikk seate først. Så går det nedover, slag i slag. Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 (endret) sry feil Endret 12. desember 2004 av lilfire Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå