Antihero Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Jeg har nå en Samsung 172T som jeg ikke syns er god nok til gaming. Etterslep er tydelig med mindre jeg skrur gammaen, brightness eller contrast høyt opp. Fargene blir blasse og det er lite behagelig å spille i motlys. Planen var da å selge 172T'en og bytte den i en bedre gamingskjerm. Jeg har sett på en Samsung 172X som en mulighet, men den fikk ikke så bra kritikk i testen her på hw.no. Burde jeg vurdere en 19" isteden? Mente at en 17" er bedre til gaming, pga annen type paneler ellernoe? Mottar tips om bra spille-skjermer med takk. PS: hvor mye kan jeg forvente å få for 172T? Mvh Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Jeg kan ikke så veldig mye om skjermer, men etter litt lesing på forumet har mange anbefalt Nec 1770NX. Jeg kommer selv til å gå til innkjøp av en sånn skjerm. Lenke til kommentar
Zl8 Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Hadde bestemt meg for en sånn 1770NX selv, helt til jeg begynte å kikke på denne: BenQ Inkart Haya bogaya. Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Jeg anbefaler Nec 1770NX på det sterkeste! Har den selv og er kjempe fornøyd. Beste skjermen jeg noen sinne har hatt! Lenke til kommentar
Rune_ Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Du kan jo ta deg en titt her http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=338049 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå