Gå til innhold

skall ha meg et nytt skjermkort for 3000 kr?

Yonaz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vil jeg merke masse forskjell fra Club3D GeForce 6800 128MB Skjermkort 8X AGP, 256BIT, DDR, CRT+DVI+TV til Club3D GeForce 6800 GT ?

ja. noe forskjell er det. 6800gt er et hig end kort det er ikke 6800 128 mb.

men 6800 er også et bra kort.

Endret av mr.nauz
Lenke til kommentar
6800gt er et hig end kort det er ikke 6800 128 mb.

men 6800 er også et bra kort.

det er et high end kort det også!

alle kortene i 6800 serien,uansett om de har 128 el 256mb ram, er high end!

Ehm. 6800LE er ikke High-end, det er ikke top of the notch, men et ok kort. 6800GT og oppover vil jeg kalle High-end.

Lenke til kommentar

Kjøpte nettopp 6800gt fra mpx, og jeg er så langt meget fornøyd.

På tross av at cpu'n min er en "flaskehals" (2,53/533 p4) så greide jeg 10211 poeng i 3dmark, mot 5458 poeng med mitt forrige kort, et PC R9800 pro. Begge kortene uklokket.

Har ikke rukket å teste i spill ennå... har bare installert og kjørt en 3dm03 test. Men kortet kan virkelig anbefales!!!

Lenke til kommentar

skall (skall) n1 (besl med I skjell og skål)

1 hylster av varierende tykkelse og hardhet omkring f eks bløtdyr, egg el. frukt muslings-, nøttes-, egges-, appelsins- | trekke seg inn i s-et sitt (eg om snile) isolere seg, bli innesluttet hylster, lag et s- av betong | overf: noe tomt, innholdsløst et s- uten kjerne

2 fys.: hver av de banene som elektronene beveger seg i elektrons-

Lenke til kommentar
Ehm. 6800LE er ikke High-end, det er ikke top of the notch, men et ok kort. 6800GT og oppover vil jeg kalle High-end.

det kan vel kalles high end det også, for selve kortet er jo egentlig en vanlig 6800 brikke! pipes er bare deaktivert og klokken er lavere, men jeg skjønner hva du mener

Ja, men det er de dårlige brikkene, mener jeg. Man er ikke garantert en vellykket mod. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...