Nevnarion Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Selger kaker for inntekt til klassetur. Noen som er interessert i å kjøpe et par bokser til 50 kr. per.? (Dere betaler frakt) Jeg har mange forskjellige sorter: Mamma's sjokoladeboller Bestemor's sjokoladeflarn Lillebror's beste Bestefar's favoritter Farmor's luksuspepperkaker :!: Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Hadde det ikke vært for at søstra har sollgt noen av de samme kakene, så skulle jeg nesten ha kjøpt. Noen er jo til og med spiselige! Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Holder på med samme tingen, forferdelig! Ps, de grønne boksene koster 60,- Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Huff, solgte utallige bokser Farmor's luksuspepperkaker i løpet av ungdomsskolen. Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 hoho, hvor bor du? Bor du i kristiansand kommer jeg og henter dem idag Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Hm.. hva sier retningslinjene om kjøp og salg på forumet? Ta det på bruktmarkedet, kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg