Arsenal_RULES Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Hei ! Noen som har peiling på XBC, eller? Har litt problemer med å få det til å funke! Bruker Krysset UTP kabel, direkte fra xbox'en til data'en! (Det går an sant, eller er det der problemet ligger?) Vi har fått det til å funke èn eneste gang! Men det var alt lissom! Noen som har peiling, på hva problemet kan være??? Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) Da regner jeg med at du har 2 nettverkskort?? Har du satt det opp som det står her? Der står det mange forskjellige løsninger: http://www.xbchelp.com/network/ EDIT: Personlig synes jeg xlink kai er bedre, men det er vel smak og behag Endret 8. desember 2004 av sablabra Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 enig i at xlinkai er best! Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 enig i at xlinkai er best! Ja, det er sant. Jeg har begge 2 men bare Xlink kai funker XBC funker bare når det selv vill (på min maskin) Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 mye bedre interface på xlink Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 Jaaaaaaaaaah!!!! Nå funker alt sammen igjenn, det ROCKER!!! Go XBC!!! ps:trengte bare og laste ned, den nyeste versionen av XBC (tabbe, burde testet det litt før) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå