Gå til innhold

Funker PS2 på internett som Xbox live?

giggi

Anbefalte innlegg

Jeg og en kamerat ønsker å kjøpe hver vår konsoll, ikke bestemt oss om vi skal ha PS2 eller xbox.

Vi vil kommunisere med lyd med hverandre på multiplayerfunksjon.

Finnes det noen på forumet som spiller mye med ps2 på nettet med headsett?? funker det? :hmm:

Vet at Xbox er gode på dette, men jeg savner en del andre ting fra dem. :dontgetit:

Gi oss ett eller flere gode råd.. :thumbup: Konsollene må kjøpes før jul, de er jo julegaver.. :dribble:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har begge deler faktisk... :cool: Og det jeg kan si er at Xbox Live er så sinnsykt mye bedre en Ps2 online at jeg vet ikke hvor jeg skal begynne....

Men Halo 2, live kit og xbox.... der har du greiea.... Alle xbox spill støtter nemlig voice. På ps2 er det bare utvalgte spill som gjør det:P SÅ XBOX!!!

Lenke til kommentar

*kremt* det kommer inn 3 xbox fanboys og da faller valget.

har ikke prøvd online med xbox men ps2 online går da for å være mere utbredt , altså flere folk som er med.

også kan man da fint bruke headsett i playstation 2 spill, ikke alle men mange (og det er jo mange flere av dem uanset).

brukere som M@R7!N burde kanskje skrive et argument og ikke bare en grunnløs settning på fjortisspråk.

Lenke til kommentar
*kremt* det kommer inn 3 xbox fanboys og da faller valget.

har ikke prøvd online med xbox men ps2 online går da for å være mere utbredt , altså flere folk som er med.

også kan man da fint bruke headsett i playstation 2 spill, ikke alle men mange (og det er jo mange flere av dem uanset).

brukere som M@R7!N burde kanskje skrive et argument og ikke bare en grunnløs settning på fjortisspråk.

Er det flere brukere på ps2?? Jeg trodde xbox live var mest utbredt jeg?? Det passerte over 1 million registrerte tidligere i sommer, og det har vel ikke sunket noe etter halo 2 kom :yes:

http://msnbc.msn.com/id/5444578/

Endret av sablabra
Lenke til kommentar

Xbox live ville jeg tro var større en ps2 online. Halo 2 er vertfall det mest spilte spillet online etter cs og cs source. :yes:

Og mikrofon støtten på ps2 er crap i forhold til live.

1. på live så har alle mic(fordi den følger med i live starter pakka)

2. På live fungerer det og sende meldinger og den slags.

3. Ps2 har dårligere kvalitet.

Og, Jeg er ikke xbox fanboy, har ps2 også men i det siste har det kommet mye mer interresant til xbox. (san andreas er jo et untak)

Lenke til kommentar
Xbox live koster penger. Har du bredbåndsoppkobling er PS2 gratis på nett. Det er noe å ta i betraktning.

Og jeg mener du har gjort et galt valg, bare for å dytte inn enda et ubegrunnet argument.

Du må jo kjøpe internett adapter og PS2 har en bad mulighet

online, på Xbox kan gjøre mye mer, Xbox er best på LIVE. EOD.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...