WebKnight Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) Er på jakt etter nytt minne som skal være så rimelig som mulig, men samtidig ønsker jeg jo noe som er bra. Har derfor tittet litt rundt i det siste. Kom nå over et par OEM brikker som de selger hos DATAKJEDEN (Produktnr: 112666 - 512MB til 599,-) Når jeg søkte på varenummeret de oppgir som produsentens på google fant jeg DENNE siden. Disse TwinMos brikkene har samme varenummer, så da tolker jeg det slik at det er de som OEM'er disse brikkene.. Nederst på den siden finner man en link til en REVIEW av disse brikkene hvor de får meget bra score. Tenkte derfor å handle slike, men ville først høre om folket her har noen synspunkter. Kan dette stemme, har jeg feiltolket noe? Har noen erfaring med disse brikkene? Edit : For de som ikke har datakjeden i nærheten finnes brikkene også hos KOMPLETT Endret 8. desember 2004 av WebKnight Lenke til kommentar
Skink_123 Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Det virker som et meget bra kjøp Lenke til kommentar
Pirka Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Hehe denne når 466Mhz med CL5 !!! Lenke til kommentar
ArchEnemY Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Hehe denne når 466Mhz med CL5 !!! Huh? Tror du leste litt feil der. Det var 2-2-2-5..........hvis ikke så tar jeg grundig feil. Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Brikken er nok helt kurrant den, ingen ekstrem brikke. Men prisgunstig og grei Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Vel jeg ville gått for Twinmos brikkene med garanti da de ikke koster toppen 100kr mer. Får twinmos 512mb brikke til 627kr på pcutstyr Lenke til kommentar
Sink Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 http://thecrucible.ca/reviews/twinmos/index.htm Tror nok det er test av noen andre brikker enn det du har linket til, jeg tror testen er gjort med bh5 brikker som klokker veldig bra. Da disse gikk ut av produksjon for over 1 år (eller mere) siden. Jaja, sikkert litt rot her, er sliten... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå