Lufthode Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Hei. Kjøpte i sommer en Samsung E700. Denne modellen har kamera, og muligheten til å sende, og motta mmsbilder. Jeg mottar ofte mms-bilder, og det var et krav fra min side at telefonen hadde mulighet for dette. jeg skulle betalt 4000 kroner for telefonen (prisgarantien slo inn, og jeg betalte bare 3000). Så til spørsmålet. SHG E700 har en størrelsesbegrensning på bilder. En kan ikke sende bilder som er større enn 80 kb. Når en mottar bilder, så vises bildene _noen_ ganger korrekt, ved at telefonen fominsker bildet, og viser det helt ok. MEN, noen ganger dekker bildet "mer enn skjermen" og en må scrolle. Det er der tregheten kommer inn. Det tar 6-7 sekunder å scrolle nedover, og 10 sekunder å lukke bildet, evt trykke på "rød tast" og komme ut i hovedvinduet. Ringer telefonen mens en tilfeldigvis ser på en motatt mms, avvises samtalen, eller så skrur telefonen seg av. Dette skjer med bilder så små som 19 kb. Spørsmålet mitt er. Er dette hva en får for 4000 kr? Kunne en ikke forvente at en så dyr telefon fungerte noe bedre ang. mms? Jeg har klaget til utsalgssted,(lefdal forus), og telefonen var nettop inne for andre gang, denne gangen måtte jeg klare meg uten telefonen en måned. Og ENDA fungerer ikke mms, etter min mening, ordentlig. Noen som har noen mening om dette er en mangel? Mvh Trygve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå