bureaucrator Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Hva er egentlig dette? MSI GeForce 6800 256MB PCI-E - Kortet koster 2700,- og jeg finner det ikke på MSIs hjemmesider. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Det er eit skjermkort, produsert av nVidia, satt saman av MSI. Har 256MB og er berekna for PCI-Express grensesnittet. Lenke til kommentar
bureaucrator Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 Det er eit skjermkort, produsert av nVidia, satt saman av MSI. Har 256MB og er berekna for PCI-Express grensesnittet. Godt svar. Kanskje litt dårlig formulert fra min side. Man skal altså produsere vanlige 6800-kort for PCIe... Var ikke klar over det. Noen som vet om disse støtter SLI? Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Det er eit skjermkort, produsert av nVidia, satt saman av MSI. Har 256MB og er berekna for PCI-Express grensesnittet. Godt svar. Kanskje litt dårlig formulert fra min side. Man skal altså produsere vanlige 6800-kort for PCIe... Var ikke klar over det. Noen som vet om disse støtter SLI? som jeg vet så skal alle 6800GT/Ultra PCI-E støtte SLI .. Lenke til kommentar
OV-103 Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Vi fikk den kort typen inn på jobben i dag og de har SLI spor. Lenke til kommentar
bureaucrator Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 Det er eit skjermkort, produsert av nVidia, satt saman av MSI. Har 256MB og er berekna for PCI-Express grensesnittet. Godt svar. Kanskje litt dårlig formulert fra min side. Man skal altså produsere vanlige 6800-kort for PCIe... Var ikke klar over det. Noen som vet om disse støtter SLI? som jeg vet så skal alle 6800GT/Ultra PCI-E støtte SLI .. Men akk, din visdom viser seg her nytteløs, for dette er vanlig 6800 (ikke GT eller Ultra) Lenke til kommentar
bureaucrator Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 Vi fikk den kort typen inn på jobben i dag og de har SLI spor. Ok, takk. Det er jo kjempefint! Lenke til kommentar
sivertxp Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) Det er et vanlig 6800 NU med 256 MB DDR1. Tror ikke det er støtte for SLI på det. Endret 8. desember 2004 av sivertxp Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Det er et vanlig 6800 NU med 256 MB DDR1. Tror ikke det er støtte for SLI på det. Eh jo.. skal være SLI støtte. I tillegg kunne du kanskje lest de andre svarene i denne tråden da det du sier allerede har blitt sagt. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Det er eit skjermkort, produsert av nVidia, satt saman av MSI. Har 256MB og er berekna for PCI-Express grensesnittet. Godt svar. Kanskje litt dårlig formulert fra min side. Man skal altså produsere vanlige 6800-kort for PCIe... Var ikke klar over det. Noen som vet om disse støtter SLI? som jeg vet så skal alle 6800GT/Ultra PCI-E støtte SLI .. Men akk, din visdom viser seg her nytteløs, for dette er vanlig 6800 (ikke GT eller Ultra) faen..jeg må lære meg å lese..ikke rart at norsk tentamen min gikk så dårlig.. <-- blind guy Lenke til kommentar
sivertxp Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Det er et vanlig 6800 NU med 256 MB DDR1. Tror ikke det er støtte for SLI på det. Eh jo.. skal være SLI støtte. I tillegg kunne du kanskje lest de andre svarene i denne tråden da det du sier allerede har blitt sagt. I stand corrected. Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 http://www.gamepc.com/labs/view_content.as...6800pcie&page=1 som dere ser av bildet så har dette kortet SLi..har bestilt dette selv. Lenke til kommentar
bureaucrator Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) http://www.gamepc.com/labs/view_content.as...6800pcie&page=1 som dere ser av bildet så har dette kortet SLi..har bestilt dette selv. Glomrende Edit: Etter å ha lest testen vil jeg dog si at det er meningsløst å kjøpe et slikt kort fremfor 6600GT. 6800 koster dobbelt så mye, men yter ikke bedre. Jeg ble glad da jeg leste testen. nok en grunn til å satse på 6600GT! Endret 8. desember 2004 av bureaucrator Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå