lqpl Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Jeg har et Big Water sett og er fornøyd med det, men vil også vannkjøle skjermkortet. Så jeg kjøpte en sett til og tenkte å koble det i serie med det første settet, samt modifisere CPU kjøleren til å passe på skjermkortet.. Vil en pumpe kunne være nok eller kan jeg koble til begge pumpene? Et annet alternativ er å bruke et sett kun på skjermkortet. Vel svaret får jeg i løpet av helgen! Hvis det funker så skal jeg legge ut noen bilder. lqpl Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Du trenger ikke 2 sett nei, men klart det er en liten smule bedre, hadde vært morsomt og da =) Lenke til kommentar
jingt Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 seriekobl begge settene da Lenke til kommentar
lqpl Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) Blir nok seriekobling ja, med "GPU" kjøleren etter den første radiatoren. Rekkefølgen jeg hadde tenkt: radiator GPU radiator pumpe CPU Endret 8. desember 2004 av lqpl Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 men da er det da ikke noe vits med 2 sett ? da er det jo billigere å bare kjøpe en blokk og en radiator.. Lenke til kommentar
lqpl Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 Det var jo tanken først å kjøpe GPU + radiator. Men det blir jo nesten like dyrt som en Big Water sett. Hvis det ikke funker så bra så bruker jeg det ekstra settet på HTPCen. lqpl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå