danilovic Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Btw, jeg liker "rene" nick som Anders Leipsland, sjanten, borre, SintBrus osv. Nick som df64*¨6) liker jeg ikke veldig godt. :smile: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 En ting er å bruke sitt originale navn på forumet,men de fleste vil da ha et alias som kan gjenkjennes over alt, som f.eks B|Real, ikke et navn som i mitt tilfelle blir Ikke kan jeg bruke navne mitt på IRC, eller andre steder. Ok da, i email kan jeg bruke den, men da må jeg bruke enaasen, noe som jeg "hater". Syns heller man kan gjøre slik som jeg gjør i signaturen min, og på "whois" på IRC. Lenke til kommentar
vegge Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 "havegg"... - autogenerert på online.no ved opprettelse av ny e-mail-konto... Howard var opptatt, så jeg skrev inn havegg. Tenkte ikke på at brukernavnet skulle bli vist i hver eneste post. Men bytter ikke nå! :smile: Lenke til kommentar
jason Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Den 2002-06-02 1602, Anders Leipsland skrev: Quote: Sier du som bruker et fornavn.... :wink: Lenke til kommentar
starfish Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Det som overrasker meg er at det er så mange fisker her. (tunefish, starfish, goldfish, jellyfisk osv...) Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Vel, for all del ikke ta en tur til panzerfaust.com det er visst siden til amerikansk record label for nazi-musikk :sad: Lenke til kommentar
bad nick Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 And The winner is :eek: Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ja bokstavelig talt det dårligste nicket :smile: PS foresten hva er premien ??? [ Denne Melding var redigert av: bad nick på 2002-06-03 04:19 ] Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 sintBrus er det beste brukernavnet, helt klart. :wink: Jeg har kanskje ikke det mest originale brukernavnet, men det er det navnet jeg alltid har brukt... Men jeg har best signatur _________________ "In a world without walls or fences, what use do we have for Windows or Gates? " Get a life - Get a Mac [ Denne Melding var redigert av: C. Alshus på 2002-06-04 21:19 ] Lenke til kommentar
kdog Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 enig med dere. CeLer0n Powah, og slikt er teit :smile: mitt er sammensatt av navnet mitt. gjett hva jeg heter, da? Fult navn vil jeg ikke bruke, men det er jo ikke vanskelig å finne ut, da.. Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 Må nesten takke de som har nominert meg. Jeg har kanskje ikke det beste nicket, men jeg har iallefall den beste historien bak nicket. Men det er trossalt de dårlige nickene man legger merke til. F.eks Athlon Powah. Det er så teit og enkelt at man husker det for alltid. Men jeg synst SintBrus og sosohal er de beste nickene Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 Din juksemaker! Stemte på deg selv! Men jeg må innrømme at SintBrus er et koselig nick. :wink: Lenke til kommentar
delfin Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 Hvorfor er ...tjaa...sosohal bedre enn f.eks pifler? bare lurer liksom. Begge deler er jo "tøysenick" - står ikke i ordbøker osv. Lenke til kommentar
Machine Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 bla-bla-bla Dere får ikke se! drittunger Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Nicket mitt kom ovenfra... :smile: Neida. husker faktisk ikke hvorfor jeg begynnte å bruke det... men jeg må jo ha et nick, og derfor bruker jeg dette til alt jeg registrer meg på - slik at jeg husker brukernavnet i hvertfall! (pleier ofte å glemme brukernavnet og da er det ikke enkelt å få passordet tilsendt på email) Lenke til kommentar
Milla Skrevet 8. juni 2002 Del Skrevet 8. juni 2002 Mitt nick er i grunnen ganske tilfeldig. Skulle legge inn et spørsmål på den nye forumet ganske kjapt og måtte opprette nytt nick. Det ble Milla i hui og hast, fordi jeg har ei tante som heter det, og det var et som var ledig. Kan og være greit med et nick som gjør at de fleste skjønner at jeg ikke har baller :smile: Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 8. juni 2002 Del Skrevet 8. juni 2002 Quote: Den 2002-06-08 08:13, Milla skrev:Det ble Milla i hui og hast, fordi jeg har ei tante som heter det, og det var et som var ledig. Kan og være greit med et nick som gjør at de fleste skjønner at jeg ikke har baller :smile: Hehe, godt sagt! Jeg for min del bruker DrErling. Når jeg tenker meg om er det en ganske teit bakgrunn til det navnet... Først og fremst Erling&Bernt i sesam stasjon. Vi var to kompiser som "oppdaget" irc samtidig, jeg ble erling og han ble bernt, og så holdt vi helvette med alle jentene som svarte på de teite meldingene våre... Dr ble bare lagt på fordi, erling ikke er så originalt... De fleste andre kaller meg hardwarekåre, men jeg har ikke emigrert til det enda... Bruker av og til å kalle meg ad-rock etter kongen i BeastieBoys... Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 8. juni 2002 Del Skrevet 8. juni 2002 ? Vel, det står i allefall for ganske mye! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå