Gå til innhold

Dårligste og beste brukernavn

Shulgin

Anbefalte innlegg

Ja, emne sier vel det meste; hvem har det dårligste nick'et/kallenavnet/brukernavnet her? Hvem har det beste?

Gutter(og jenter) bare tull dette her, ikke bli sure hvis jeg mener dere har dårlig nick, ok? :wink:

Det kan selfølgelig være et problem og huske alle navnene, jeg kommer ihvertfall ikke på alle dårlige i farta. Og bare for å si det, det er mange, mange flere dårlige brukernavn enn gode! :smile:

Selv syntes jeg at normal, asosial, handlekurv og eplejus har det beste nick'et. Jeg syntes alle dem med nick som er oppkalt etter en produsent, PC'ens spesifikasjoner og ting som det er dårlige. F.eks. amd-guru og PIII-power.

Andre meninger, kom med dem!

PS! Mitt er kanskje dårlig, men det ble laget når jeg var liten gutt(drittunge) da jeg skrev navnet mitt baklengs tok en underscore og fant ut at brukernavnet mitt ble opprettet i det 20. århundre, basta. Og siden den gang har jeg bare brukt det, eller jeg har sluttet, men gidder ikke opprette en ny konto her på hw.no's forum, for da mister jeg alle melding statistikkene mine... :lol: Da hadde jeg kalt meg "snaizer".

Abit KG7 Raid :: AMD TBird 1400 MHz :: 256 MB DDR RAM ::

GeForce 3 Ti200 64 MB :: IBM 60GXP 41GB ::

Creative SB Live! Player 5.1 :: TT Volcano 7+ ::

PC'en virker ikke, det er derfor ikke sikkert at jeg svarer på poster o.l.

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: sanoj_20 på 2002-06-02 15:00 ]</font>

[ Denne Melding var redigert av: sanoj_20 på 2002-06-02 15:04 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Min stemme for beste brukernavn går til alle oss som bruker real-name. Hvorfor? Jo det uttrykker seriøsitet, kunnskap, mot og modenhet(kunne skrevet mange fler pluss ord her :wink:). Du er rett og slett mer ansvarlig for det du skriver når du bruker navn enn nick.

Samtidig er det lettere å huske navn enn nick.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-02 15:24, Anders Leipsland skrev:

Min stemme for beste brukernavn går til alle oss som bruker real-name. Hvorfor? Jo det uttrykker seriøsitet, kunnskap, mot og modenhet

For ikke å glemme dårlig fantasi :grin: :grin: :grin:

Lenke til kommentar

Quote:

Min stemme for beste brukernavn går til alle oss som bruker real-name. Hvorfor? Jo det uttrykker seriøsitet, kunnskap, mot og modenhet(kunne skrevet mange fler pluss ord her :wink:). Du er rett og slett mer ansvarlig for det du skriver når du bruker navn enn nick.

Hvorfor kaller du deg ikke Leipsland eller Anders på IRC daz? :smile:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

heh.. jeg har jo seffølgelig det beste nicket.. det har jeg alltid tatt som en selvfølge..

Norwegian_Beret...

det beste fra norge å det verste fra USA! :smile:

beret :razz:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-02 15:36, sosohal skrev:

Hvorfor kaller du deg ikke Leipsland eller Anders på IRC daz? :smile:

IRC er IRC og BBSer er BBSer. Brukte navn en liten stund, men alle reagerte på det så da begynte jeg å bruke nick der.

Quote:

Den 2002-06-02 15:26, lodott skrev:

Men det er litt kjedelig da ... :smile:

kan ikke si at jeg sitter å ler meg skakk fordi du kaller deg lodott akkurat :wink:

Quote:

Den 2002-06-02 15:35, jason skrev:

For ikke å glemme dårlig fantasi
:grin:

Sier du som bruker et fornavn.... :wink:

Lenke til kommentar

Eit godt brukarnavn er lett å hugse, og er unikt (sosohal f.eks)

Eit dårleg er kan vere viss det er lett å blande saman med andre sitt (ikkje alltid så lett å skille mellom Athlon Power og PIII Power i ein oppheita diskusjon der begge postar).

Mitt eige er vel i overkant generisk, ganske vanleg navn. Men nicket ligg no så tett opptil det eigentlege navnet som det kan utan å skrive det heilt ut.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-02 15:35, jason skrev:

Quote:

Min stemme for beste brukernavn går til alle oss som bruker real-name. Hvorfor? Jo det uttrykker seriøsitet, kunnskap, mot og modenhet

For ikke å glemme dårlig fantasi

Riktig, jason! :smile:

Fullt navn er kjedelig. Sier ingenting om deg som person, bare litt om nasjonalitet. (mitt nick sier ikke folk så mye) :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-02 16:22, sanoj_20 skrev:

Sier ingenting om deg som person

Da har jeg valgt riktig brukernavn. Hvem jeg er som privatperson er totalt irrelevant. Det er innlegga jeg skriver som er viktige. Brukernavnet er der kun for å vise at det er en troverdig(?) kilde :wink:

Forøvrig er det jo bare å se på news så ser du at der folk diskuterer med navn der er også seriøsiteten høyere :wink:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-02 17:16, Anders Leipsland skrev:

Quote:

Den 2002-06-02 16:22, sanoj_20 skrev:

Sier ingenting om deg som person

Da har jeg valgt riktig brukernavn. Hvem jeg er som privatperson er totalt irrelevant. Det er innlegga jeg skriver som er viktige. Brukernavnet er der kun for å vise at det er en troverdig(?) kilde :wink:

Forøvrig er det jo bare å se på news så ser du at der folk diskuterer med navn der er også seriøsiteten høyere :wink:

Jada, Anders... :sad:

Lenke til kommentar

Tok nicket pluto pga. at den dagen jeg registrerte meg så løp den tegneseriefiguren på TVen, og jeg følte meg like dum ang. et hardware spørsmål jeg skulle stille, så da ble det pluto som nick :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-02 16:02, Anders Leipsland skrev:

kan ikke si at jeg sitter å ler meg skakk fordi du kaller deg lodott akkurat :wink:

Nei.. nå var ikke det meningen heller. Dette er et nick jeg har brukt de siste 7-8 årene...

Quote:

Min stemme for beste brukernavn går til alle oss som bruker real-name. Hvorfor? Jo det uttrykker seriøsitet, kunnskap, mot og modenhet(kunne skrevet mange fler pluss ord her ). Du er rett og slett mer ansvarlig for det du skriver når du bruker navn enn nick.

Seriøsitet? - Tja, både og. Kan ikke si jeg føler meg sikker på at en person er seriøs bare fordi han bruker realname.

Kunnskap? - På ingen måte. (mellomnavnet ditt er vel neppe Einstein)

Mot? - Nei.

Modenhet? - Tja...Spør Skrue... :razz:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...