Gå til innhold

Posten tar seg tiiiiiid zzzzzzzzzzzz

Anbefalte innlegg

Til vanlig tar det tre dager å få levert en pakke fra Sandefjord til et lokalt postkontor i oslo, 1 dag stokke- 1 dag omlastningsterminal-lokal postkontor kl 10.00 dagen etter.

Jeg har bestilt RAzer mus denne gangen, posten har så mye å gjøre ser det ut som at den må ligge en dag ekstra på omlastnings terminalen erg 4 dager

At det skall ta 4 dager for Posten Norge å få rotet en pakke på 1kg litt over 9 mil er helt på trynet-håper personlig at det kan bli konkuranse innen bransjen, da er jeg helt sikker på at slike ting blir redusert til 1 dag :love:

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Helt enig.

Jeg kjøpte en iTrip fra USA for litt siden som ble sendt med fedex. Den pakken brukte like lang tid fra Nashville som posten bruker på å sende fra Sandefjord (jeg bor i Holmestrand). I tillegg så ble fedex pakka levert på døra, noe posten ikke gjør her....

Lenke til kommentar
Til vanlig tar det tre dager å få levert en pakke fra Sandefjord til et lokalt postkontor i oslo, 1 dag stokke- 1 dag omlastningsterminal-lokal postkontor kl 10.00 dagen etter.

Jeg har bestilt RAzer mus denne gangen, posten har så mye å gjøre ser det ut som at den må ligge en dag ekstra på omlastnings terminalen erg 4 dager

At det skall ta 4 dager for Posten Norge å få rotet en pakke på 1kg litt over 9 mil er helt på trynet-håper personlig at det kan bli konkuranse innen bransjen, da er jeg helt sikker på at slike ting blir redusert til 1 dag :love:

jeg venter også på razer-mus bestilt fra netshop. kjøpte den da det var julekalendertilbud på hw.no

den ligger på omlastningssentralen i trondheim og virker som om den skal ligge der en stund. bestilte hjem på døren, noe jeg ikke tror var så lurt siden det vil gjøre at det tar enda lenger tid

Lenke til kommentar

Det er jo en kjennsgjerning at Posten ikke er de raskeste i verden. Schmelck (bruker her på forumet) bestilte en vare fra USA. Den kom på rekordtid hjem på døra. Raskere enn hva som er vanlig for Posten. Jeg er også fasinert av at varer sendes fra Sandefjord til Stokke, før de blir sendt til Oslo. Men så er ikke jeg noen mester i logistikk, så det er sikkert greit.

Tror at litt større konkurranse innen dette markedet hadde gjort ting litt bedre.

Lenke til kommentar

Om du ikke liker chatten er det bare å hoppe over Kevlar, for oss som venter på at posten skall få sortert vår razer fra nethsops julekander fra omlastningsentralen er det ikke like lett å glemme ;)

som nevnt er jo Stokke der merklige valget her

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Pakken ankom omlastningsterminalen kl 11.21 i går-ligger der fortsatt. For dårlig, og viser klare tegn på mangel av kounkuranse

At pakken ikke er registrert et annet sted, betyr vel ikke at den ligger i ro. den må jo fraktes for at den kan bli registrert.

jeg har opplevd at de har skippa registreringen, så jeg fikk pakken på døra (steinkjer) når jeg trodde den lå på en omlastingssentral i trondheim.

Lenke til kommentar

Sid Meier's Pirates Limited Edition brukte halvannet døgn fra Dallas, TX til døra i Oslo. Herligheten kostet ikke mer enn ca. 150kr og det hadde kostet 230kr å sende pakka tilbake til avsender med helt vanlig post (har vel en leveringstid på ca. 1 uke, om ikke mer i disse juletider).

På sporinga til pakka sto det til og med spesifisert hvilke flyavganger pakka hadde vært på og om hvor mye flyene hadde vært forsinket osv..

Posten Norge har _mye_ å lære..

Lenke til kommentar
Det blir som med når vinteren kjem og folk mangler vinterdekk. Når det er travlere tider burde posten få fleire folk.

"Posten Skal frem fru Pigalopp"

Noen som har lest den? :p

Men sant som rett, noen ganger ligger den på grålum omlastningsentral her, så bruker den 3 dager for å få den til postkontoret min, som ligger ca 2 km unna.

:no:

Men må jo le litt av det :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...