bgronas Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Jeg ønsker en ny telefon. Jeg trenger: Funksjoner: -Kalender: Ja profesjonell -MMS: Ja -GPRS: Ja -EDGE: Ja -WAP:Ja -Kalkulator: Ja -JAVA:Ja -Email klient: Ja -Spill:nei Form: -"vanlig"/alternativ -Vekt: uviktig -Antenne: intergrert antenne -"Støt/sprut/støv-sikker": nei Skjerm: Farge: uviktig -Størrelse på skjerm: stor -Touchscreen: nei Pris: Jeg har mellom masse kroner til rådighet Med abonnementsbinding): nei Diverse: -Merke: Nokia 6630,6230, qtek, ?? Har hatt Nokia hele livet, har nokia 6600 nå. -Kamera: Ja -Videokamera: Ja, hvis mulig -Symbian: Ja, men ikke et krav -Triband: Ja -Infrarød port:uviktig -Bluetooth:Ja -Minne: min 32Mb -Minnekort?:Ja -Polyfoniske ringetoner:nei -MP3: ikke viktig -Radio:ikke viktig -3g(UMTS): gjerne -Wlan: gjerne - USB: gjerne - qwerty: ikke viktig -Batterilevetid: gjerne, ikke viktig -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? ringing, connectivity! high speed, e-mail, e-mail sync, kalender sync, surf, mms, bilde+video(høy oppløsn), push teknologi, størrelse og tyngde og bling-bling og design er mindre viktig. hater ericsson Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 OK, tror nok Nokia 6630 ville passe fint for deg da! Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 P910i eller Qtek 9090 Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 SE P910i og N6630, men så har ikke P910i EDGE da Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Nokia 9500 er meget god og passer dine krav! Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Nokia 9500 er meget god og passer dine krav! Skulle akkurat til å si det samme Lenke til kommentar
bgronas Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 Takk Tusen takk for hjelp, av og til hjelper det med et spark i ræva.. Det heller mot en Nokia 6630. Er det noen som vet hvor jeg kan få denne billigst uten abb.? Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Takk Tusen takk for hjelp, av og til hjelper det med et spark i ræva.. Det heller mot en Nokia 6630. Er det noen som vet hvor jeg kan få denne billigst uten abb.? Sjekk prisguiden på Amobil.no! Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Takk Tusen takk for hjelp, av og til hjelper det med et spark i ræva.. Det heller mot en Nokia 6630. Er det noen som vet hvor jeg kan få denne billigst uten abb.? Telebutikken selger 6630 med Netcom Active Talk til kr 3095.- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå