RBW Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 8 GB i nøkkelknippet Pretec lanserer nå det som skal være den USB-pennen i verden med størst kapasitet. Modellen er en del av i-Disk II-serien. Les artikkelen her Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) Gleder meg til å få se prisen på den der.. tipper på 2000-3000,- Endret 8. desember 2004 av jh_ Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Hvor mye vil den komme på da? Jeg er på utkikk etter en minne brikke. Tror denne blir i dyreste laget Når vil vi få de første terrabyte brikkene i nøkkelknippe størrelse mon tro? Utviklingen går rivende fort.... Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 hoho..hvis man ser på dagens priser på mye mindre minnenøkler, så blir nok ikke denne så veldig billig. :!: Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 10k annyone? tipper 4-6k noe sånt.. Lenke til kommentar
audunr Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Sjukt. Men når kommer egentlig de krystallene de lagret data på i Babylon 5? MVH Audun Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Tja... vil koste FLESK!!! Lenke til kommentar
DanteUseless Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Og ettersom den koster flesk/skjorta.. vil man ha den hengende i nøkkelknppen? Ser på hvordan min knippe blir behandla, og jeg hadde neppe turt å hekte en duppedings til en sånn pris på den -Dante Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Jeg foretrekker en slik en: http://www.dynamism.com/iduck/index.shtml Lenke til kommentar
democomputer Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Man får aldri nok minne! http://www.thinkgeek.com/gadgets/tools/6b3b/ http://www.thinkgeek.com/gadgets/watches/5eec/ Lenke til kommentar
hart Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Sjukt. Men når kommer egentlig de krystallene de lagret data på i Babylon 5? MVH Audun De kommer en gang før år 2258 Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 tipper på 2000-3000,- You wish... Har mer tro på femsifra, jeg også... Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 7 til 10 lapper kanskje, det vil koste så sykt. Gruer meg allerede på den prisen. Men tenk en 8GB flash mp3 spiller er jo konge. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Der har man kanskje noe for Apple. De kan kjøpe minnebrikkene fra disse folka som har lagd dette nøkkelknippet, og stappe de inn i neste generasjon iPod mini. Men fra spøk til Dolores, det der vil jeg tro ramler på den feile siden av 10000 ja. Lenke til kommentar
Lex-Icon Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 hvordan vil det fungere å legge inn OS på denne montro? Vil det gi bedre ytelse? Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) Ikkje F%¤N om denne vil koste 2000-4000kr! Betaler ca 1000kr per Gb nå, så eg vil også tippa ein plass mellom 8-10 høvdinger! Edit: Å legge inn OS på denne er vell ikkje så bra, har hørt at noen pendriver "glemmer" ( les mister/sletter ) informasjon i tide og utide. Så OS på den ville iallfall ikkje eg hatt! Endret 8. desember 2004 av Furyfax Lenke til kommentar
ibsen Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) Ååååh, så fett. Dette betyr jo at 8gb flash mp3 spillere er "rett rundt hjørnet". Lurer på om jeg bare skal droppe å kjøpe meg harddisk-basert spiller, og vente til denne er moden.... Gidder ikke prøve meg på iPod igjen, ihvertfall ikke etter at jeg mottok min tredje som sluttet å virke, noe som endte med at jeg reklamerte hele skiten. Rant! Endret 8. desember 2004 av ibsen Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Man får jo en eMagic TinyDrive USB 2.0 4.0GB til drøye 1600 blanke så jeg forstår ikke hva som er så spesiellt med denne nye dupeditten. Jeg har i hvert fall store problemer med å se for meg hvem som trenger mer enn 4GB i lomma i dag. Denne er dog harddiskbasert, men jeg ser ikke på det som noe stort minus heller da den likevel uten problemer får plass i de fleste lommer. Og til å installere OS på den: Tror ikke det er noe suksess siden den bruker USB, har 16MB/s lesehastighet og 12MB/s skrivehastighet. Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 tipper på 2000-3000,- You wish... Har mer tro på femsifra, jeg også... Mye mulig, men ligger ikke 20GB ipod på 2-3000,-? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå