eirikst Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Kan jeg benytte en Zen Micro som ekstern harddisk - uten å instalere software/drivere? (tenker da ikke på musikk) Eirikst Lenke til kommentar
eln Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 ja, det skal funke. Man kan sette av plass til ekstern harddisk på denne spilleren i menyen. Lenke til kommentar
becken Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) Nei, etter det jeg har hørt kan man ikke bruke denne uten den proprietære programvaren. Hadde men kunnet det ville den stått øverst på ønskelista til Jul, men nå finner jeg ingen andre alternativer til den plassen enn iPod mini. EDIT: Leser nå på creative.com at du likevel kan overføre data til Zen Micro uten spesiell programvare, men at disken er delt i to sånn at du ikke får tilgang til den delen musikken spilles fra. Dermed er svaret på det opprinnelige spørsmålet JA, mens det fortsatt er tilfelle at Zen Micro er ubrukekelig for meg til å spille musikk. Endret 11. desember 2004 av becken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå