simalarion Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 http://netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=5145 Morsom pakke-dagens lille julevits (forøvrig ikke noe vondt ment i dette ) Lenke til kommentar
KT400 Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 ....ser helt klart sammenhenhgen mellom Norton Internet Security og Spiderman..... Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 haha! Webshopene har innsett at norton pakkene er så elendige at de må bundle de med DVD'er for å få fjortisene til å kjøpe dem o_0 Lenke til kommentar
Drizt Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Noen som anbefaler et bra antivirus/brannmur program? Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 spiderman2 (dette er ikke ment som er seriøs post, dette ble rett å slett for fristendet ) Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Jeg måtte også flire litt da jeg så denne pakken .....og det ble ikke særlig bedre da jeg så dem hadde tilbud på Norton Utilities 2001 for 399 i hylla under..... Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 haha! Webshopene har innsett at norton pakkene er så elendige at de må bundle de med DVD'er for å få fjortisene til å kjøpe dem o_0 mest enig, men er ikke enig med "fjortis" delen, siden det finnes mange "uvitende" folk. sooehhh...mest enig Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Hehe, dette er akkurat som gamerpakken til Komplett.no hvor de inkluderte en 0.5l Coca Cola Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 Morsom den også, men forkjellen er nokk at komplett var morsom med vilje-extra morsomt dette når det faktisk er ment seriøst Lenke til kommentar
Drizt Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Hehe, dette er akkurat som gamerpakken til Komplett.no hvor de inkluderte en 0.5l Coca Cola Den colaen må vel være rimelig vond etter den harde behandlingen posten gir den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå