kilogram Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Thunderbird flyr Natt til i dag ble Mozilla Thunderbird lagt ut for nedlasting. E-postklienten skal hovedsaklig konkurrere med Outlook Express, og Mozilla håper at den vil ta internett med storm på samme måte som Firefox har gjort. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Skolen jeg går på har begynt å bruke Thunderbird Lenke til kommentar
wil Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 skolen min har ikke fått annledning til å installere noen annen nettleser de for de har ikke så mange pc`er som er oppegående nå selv har jeg ikke gidda å installere Thunderbird enda. klarer meg fint med ms outlook. men jeg har Firefox 1.0 da. vurderte muligens å installere thunderbird på laptoppen da jeg ikke har Office på den. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) Artikkelen burde egentlig presisere at det er en ny versjon Mozilla Thunderbird , altså 1.0, som nyelig er blitt lansert. Mozilla Thunderbird 9.0, 8.0 (og tidligere) har vært tilgjengelig for nedlasting lenge, med både RSS og Spam-filter. Endret 9. desember 2004 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Bare så synd at den ikke importerer Gmail'n min fra OE orntli'. Skulle gjerne bytta til thunderbird, siden OE henger seg når jeg starter hvis jeg har mail liggende i deleted items. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå