alos Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Veldig dårlig topic, men har noen en bedre ide så si ifra. Uansett, problemet er som følgende. Jeg skal ha en pc som surrer og går hele tiden og viser en webside på en skjerm, tingen er at jeg gjerne skulle hat siden til å åpnes i fullskjerm uten at det syns noen verktøylinjer og slikt. Man ser det ofte i popup vinduer og slikt, da det kun er en liten ramme rundt reklamen. Noen som har noen tips til hvordan jeg kan få det til? alos Lenke til kommentar
Cagliostrio Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Har du prøvd F11? da maksimeres vinduet helt uten noen meny. Virker i både Opera og IE, har ikke testet med noen andre. Var det dette du mente? Lenke til kommentar
alos Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 er omtrent som F11 jeg vil ha, men jeg vil ha det slik at det skjer automatisk når jeg starter .html dokumentet. slik at jeg slipper å trykke f11. Det beste hadde hvert om jeg fikk helt uten noen menyer i det hele tatt.. Siden skal vises i internet Explorer og ikke opera eller noe sånt. Lenke til kommentar
Cagliostrio Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 hmm Om du bruker f11, så kan så kan du høyreklikke på menyen øverst og velge auto-hide. Når du da åpner IE igjen neste gang, så vil den jo starte i f11-modus. Noe annent vet jeg desverre ikke om. Håper du får det til slik du vil Lenke til kommentar
alos Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 egentlig ikke helt opptimalt, men jeg kan jo prøve.. noen andre som veit hvordan jeg kun får border og ikke noen menyer på explorer vinduet?? Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) <script language="JavaScript" type="text/javascript"> <head> <script language="JavaScript" type="text/javascript"> <!-- function FullscreenLoad(){ if (window.screen){ var hori=screen.availWidth; var verti=screen.availHeight; window.open('fullscreen.html','fullscreen', 'width='+hori+',height='+verti+',fullscreen=1, scrollbars=1,left='+(0)+',top='+(0)); } } // --> </script> </head> <body onLoad="FullscreenLoad()"> En måte å få fullscreen på... Endret 8. desember 2004 av kvikks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå