normal Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Jeg har en MS Intellimouse Optical. denne skal etter sigende være ganske bra, men jeg synes den er veldig ujevn i cs med ujevn mener jeg at markøren (aimen) "hakker" seg litt bortover skjermen istedet for å gå i en fin myk bevegelse... liksom... litt vanskelig å treffe et hode når musen må treffe et "punkt" for å treffe, hvis man drar musen litt til mot siden er man et hode forbi noen som har løsning på dette? har win-xp maskinen er rask nok så det er ikke det feks hva er beste "gjennomsnittet" av sensitivity i windows og i cs i forhold til hverandre osv osv andre løsninger er "enchange pointer precision" noe bra eller bør jeg slå denne av? [ Denne Melding var redigert av: normal på 2002-06-02 14:24 ] Lenke til kommentar
nicson Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Ja.. Bruk usb istedenfor ps2, da merker du stor forskjell. Bruk vertical sync på grafikkkortet. Ikke bruk medfølgdende drivere, men windows drivere. :wink: Lenke til kommentar
alibaba Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Bruk USB tilkobling hvis du ikke bruker det. En annen ting som er lurt, er å aktivere mouse filter i CS. Dette kan du gjøre i menyen i spillet, eller ganske enkelt ved å skrive "m_filter 1" i consolen. Lenke til kommentar
klo Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 ikke bruk mouse filter (m_filter), viss du bruker usb, men ha det på om du bruker ps/2 Lenke til kommentar
joac Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 hva alsgs musmatte bruker du da? Sjekk tester på gamer.no Lenke til kommentar
Johan Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Det at musen ikke er jevn i CS, er pga Win XP. Hvis du vil ha "vanlig" mus, må du legge til noen command line parameters. Husker ikke hvilke. Søk på forumene på CS side. Lenke til kommentar
normal Skrevet 2. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2002 jeg bruker usb har installert en reg fil som skal fikse winxp muse greien med at den beveger seg ujevnt (mer når man flytter fort) jeg har ratpad musematte jeg bruker softwaren for musen (lastet ned nyeste versjon, det er jo ms som lager, så hvorfor skulle windows driveren funke bedre enn en som er laget for det?) merkelig, er det umulig å løse skikkelig :sad: ? hva skal man meg skjermkort og gigahertz til spill hvis man ikke kan bevege musen jevnt engang Lenke til kommentar
Myselph Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Finn en sensitivity som passer deg. kanskje du har litt for høy??? eller kanskje du bare trenger en ny musematte. Lenke til kommentar
normal Skrevet 2. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2002 har sensitiviteten på midten i windows og på 12-14 i cs noen andre som har erfaringer hva man bør skru opp, windows eller i cs? Lenke til kommentar
alibaba Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Quote: Den 2002-06-02 15:00, klo skrev:ikke bruk mouse filter (m_filter), viss du bruker usb, men ha det på om du bruker ps/2 Jeg vil så absolutt anbefale mouse filter. På min maskin er det helt elendig uten. V_sync er på og jeg har Logitech Dual Optical USB. I spill der det er mulig, bruker jeg mouse filter. I noen spill heter det "Smooth Mouse". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå