Gå til innhold

Musen er ikke smooth i cs

Anbefalte innlegg

Jeg har en MS Intellimouse Optical.

denne skal etter sigende være ganske bra, men jeg synes den er veldig ujevn i cs

med ujevn mener jeg at markøren (aimen) "hakker" seg litt bortover skjermen istedet for å gå i en fin myk bevegelse... liksom... litt vanskelig å treffe et hode når musen må treffe et "punkt" for å treffe, hvis man drar musen litt til mot siden er man et hode forbi

noen som har løsning på dette?

har win-xp

maskinen er rask nok så det er ikke det

feks hva er beste "gjennomsnittet" av sensitivity i windows og i cs i forhold til hverandre osv osv andre løsninger

er "enchange pointer precision" noe bra eller bør jeg slå denne av?

[ Denne Melding var redigert av: normal på 2002-06-02 14:24 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg bruker usb

har installert en reg fil som skal fikse winxp muse greien med at den beveger seg ujevnt (mer når man flytter fort)

jeg har ratpad musematte

jeg bruker softwaren for musen (lastet ned nyeste versjon, det er jo ms som lager, så hvorfor skulle windows driveren funke bedre enn en som er laget for det?)

merkelig, er det umulig å løse skikkelig :sad: ?

hva skal man meg skjermkort og gigahertz til spill hvis man ikke kan bevege musen jevnt engang

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-02 15:00, klo skrev:

ikke bruk mouse filter (m_filter), viss du bruker usb, men ha det på om du bruker ps/2

Jeg vil så absolutt anbefale mouse filter. På min maskin er det helt elendig uten. V_sync er på og jeg har Logitech Dual Optical USB. I spill der det er mulig, bruker jeg mouse filter. I noen spill heter det "Smooth Mouse".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...