Cuneax Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Her er den tredje online-kampen min. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Fury of the Norsemen sin trenings kamp. Alle tre fra FotN er romere, og motstanderene blir rett og slett knust. Trening1.rpy Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 (endret) Replays fra klantrening 9. april 1940 (2005, da) Replays sin rekkefølge er henholdsvis med kampbeskrivelsene (x er ikke med som replay): x. TSP, KunG-PoW og cun mot fire cpu. Vinner: FotN 1. Alle mot alle: TSP (Kartago), KunG-PoW (Julii) , Blackninja (Pontus?), Zyfex (Brutii) og cun (SPQR) Vinner: TSP 2. Alle mot alle: TSP (Scipii), KunG-PoW (Det Ptolemaiske Imperiet (Egypt)), Blackninja (Pontus), cpu-Zyfex (Britannia), cun (SPQR) Vinner: KunG-PoW 3. Siege 3v3: Forsvar: Orresnei (Greske bystater), TSP (Scipii), KunG-PoW (Makedonia) Angrep: Zyfex (Brutii), Blackninja (Germania) og cun (SPQR) Vinner: Forsvar 4. 2v2: Orresnei (Greske bystater) og Zyfex (-"-) vs TSP (Scipii) og cun (SPQR) Vinnere: TSP og cun Så replayene (vedlagt følger kamp nr 1, i de tre neste postene følger de tre andre kampene): Endret 9. april 2005 av cun Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Kamp 2 (se over for beskrivelse) Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Replay 3 (se over for beskrivelse): Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Replay fra kamp nr 4 (se over for beskrivelse) Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Kan noen plukke ut den beste replay'en som har blitt postet ut i denne tråden? Jeg har meget lyst til å se noen virkelig gode (og lærerike, siden jeg er en nabb) replays, men som dere sikkert forstår, så gidder jeg liksom ikke å se 200 replays. Lenke til kommentar
sattar Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 hei jeg har med å instalere RTW SFX grea. kan noen hjelpe meg . TAKK Lenke til kommentar
quakie Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 hei jeg har med å instalere RTW SFX grea. kan noen hjelpe meg . TAKK 6450010[/snapback] Start ditt eget emne for det, dessuten er denne tråden ganske gammel. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Gammel tråd med en del bumping, denne får lov til å hvile i fred Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg