Gå til innhold

Post dine RTW filmer her!


Anbefalte innlegg

Ja, kom igjen film hva som helst og med hva som helst;

Videokamera, Fraps, Digitalkamera eller webcamera.

 

Når jeg mener hva som helst, vil det si selvfølgeig at det skal ha med

Rome Total War å gjøre, men utifra det kan det være det meste,

Du kan godt lage en film med bakom kommentar, f.eks

Eller du kan gjøre noe annet, så lenge det har no med spillet å gjøre, så så lenge det er innenfor der kan det være hva som helst!

 

Har ikke så god peiling på hvorvidt det går ann å laste opp filmer til forumet,

men hvis det går hadde det vært artig :thumbup: .

 

Har ikke mulighet til dette selv, kanskje etter jul??? hehe :xmas:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, kom igjen film hva som helst og med hva som helst;

Videokamera, Fraps, Digitalkamera eller webcamera.

 

Når jeg mener hva som helst, vil det si selvfølgeig at det skal ha med

Rome Total War å gjøre, men utifra det kan det være det meste,

Du kan godt lage en film med bakom kommentar, f.eks

Eller du kan gjøre noe annet, så lenge det har no med spillet å gjøre, så så lenge det er innenfor der kan det være hva som helst!

 

Har ikke så god peiling på hvorvidt det går ann å laste opp filmer til forumet,

men hvis det går hadde det vært artig :thumbup: .

 

Har ikke mulighet til dette selv, kanskje etter jul??? hehe    :xmas:

Det går ann å laste opp filer opp til 41 mb på forumet, som folk kan laste ned.

 

En metode til er å save replay-en, laster filen opp, vi laster den ned, og legger den i vår replay mappe i Rome Totalwar. Og vvips vi kan se på din replay.

Endret av Orresnei
Lenke til kommentar

Har tatt en liten test på hvor mye bedre en First Legionary Cohort er mot en annen First Legionary Cohort, som er fullt oppgradert på alt og charger samtidig.

Resultatet ble veldig bra datan (som jeg lot få de beste) mista bare noen få (20 kanskje, husker ikke helt) mens jeg mista alle.

Jeg hadde også de beste javelinskasterne som skulle prøve å ta dem (ikke noe oppgradert) for å se hvor mye de tok, BARE 3!!!

 

Jeg skal fortsette med fler tester forresten for å se hvor mye et experiense points har å si osv. Mottar gjerne "hjelp" av andre, med at de og kan gjøre det samme.

 

 

Bruksanvisning for å se film:

En metode til er å save replay-en, laster filen opp, vi laster den ned, og legger den i vår replay mappe i Rome Totalwar. Og vvips vi kan se på din replay.
Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

Bare for å gjøre det klart en gang for alle så sier jeg det igjen.

 

For å dele replays gjør dere dette:

 

1. Når dere er ferdig med slaget popper det opp et vindu med resultater (Hvor mange du har drept, hvor mange du har tapt osv). På dette vinduet er det en knapp med et filmkamera, derre klikker på dette, og spillet spør om dere vil lagre replay-en. Dette spørsmplet svarer dere ja til og replay-en blir lagret i denne mappen: Rome - Total War\replays (Hvis dere bruker default mappen så blir linken slik C:\Programfiler\Activision\Rome - Total War\replays )

 

2. Dere går inn på gamer.no forumet, og inn på denne tråden. Når dere er kommet så langt trykker dere på "ADD REPLY" og du kommer inn i et ntt vindu. Rett over feltet med svarknappen ligger det et felt, som heter vedlagt fil. Der er det en knapp hvor det står "Bla ghennom..." Dene trykker dere på. Da popper det opp et lite vindu som viser innholdet i en eller annen mappe. Så finner dere replay mappen. Deretter finner dere replay-filen dere vil laste opp og trykker "åpne". Så skriver dere det dere eventuelt måtte ville i skriveruten, og trykker på knappen "Svar". Da blir inlegget med filen sendt og andre kan begynne å laste ned din replay.

 

For å laste ned replays gjøre dere dette:

 

1. Dere går inn på denne tråden. Så finner dere det innlegget der reply-et du har lyst til å se ligger. I denne reply-et skal det være et fil-symbol i bunnen av reply-et, hvor det står hvor mange som har lastet ned filen i parantes. Dere trykker på dette symbolet, og et vindu popper opp, og spør om du vil åpne, lagre, avbryte eller få mer informasjon. Dere svarer da å lagre. Det vil da poppe opp enda et vindu (Ja det blir mange vinduer), dette viser innholdet i en mappe. Da finner dere mappen: Rome - Total War\replays og lagrer replay-en der.

 

2. Dere åpner Rome Totalwar. Deretter går dere inn på "LOAD GAME" og deretter på " LOAD BATTLE REPLAY". Dere vil da se et vindu med alle replay-ene. Dere vil da se at dere har fått en eller flere nye replays etter hvor mange du har lastet ned osv.

 

Håper at alle vet hva de skal gjøre nå.

Endret av Orresnei
Lenke til kommentar

Min beste kamp noensinne! Spilte en 2vs2 (som vanlig) og var på lag med en egytper mens jeg var grekere, mot julii og brutii. Min allierte ble drept av brutii med en gang, og drepte total 150 ca, mens bruti drepte 2000 av han :cool: . Så var det min tur. Begge romerne gikk mot meg, og etter en del skuddveksling gikk de til angrep!!!! Men mine armoured hoplites sto imot! Etter litt om og men, drepte jeg den brutiis leder, og da stakk store deler av hans hær av. Til slutt stakk juliene også!

 

--Denne replayen må sees!

BestGameEver.rpy

Lenke til kommentar

Kjempebra!

Men det så nå mer ut som om han ene må ha trekt seg, spør du meg hadde han gode sjanser til å slå deg. Han hadde jo en liten gruppe cavalry som bare sto der under det meste av kampen :ohmy: !

 

Men det var nå allikevel kjempebra! Stå på :D !

 

 

TSP :xmas:

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Legger med en replay, fra custom game, der jeg taper( :roll: ) prøvde ut en ny forsvarsposisjon som kanskje ikke var så bra... :dontgetit: (bilde her).

Når det gjaldt våpen og slikt hadde jeg gull på alle unitene mine (både skjold og sverd) de to generalunitene hadde 3 sølv i experiense de andre ingenting :ermm: .

Britain hadde bronse sverd :!: på alle sine folk, og 3 gull i experiense :dontgetit: (helt fullt)

Britain var overtallige, spilte på very hard!

Resten kan dere finne ut selv :D .

 

TSP

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...